המחזמר זורבה היווני מגיע לקאמרי עם עמוס תמם

יום רביעי, 22 ביוני 2016

תיאטרון הקאמרי יעלה במסגרת העונה החדשה של 2016/2017, את המחזמר "זורבה היווני" בכיכובו של עמוס תמם ובשיתוף פעולה מסקרן בין משה קפטן וצדי צרפתי. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

תיאטרון הקאמרי פירסם השבוע את הרפרטואר החדש לעונת 2016/2017 כאשר הפקת הדגל של התיאטרון לעונה החדשה תהיה ככל הנראה המחזמר "זורבה היווני" בו יככב השחקן עמוס תמם. על עיבוד המחזמר יהיה אחראי משה קפטן ועל הבימוי צדי צרפתי.


הקטע המוסיקלי הידוע של "זורבה היווני"
  
זורבה היווני הוא ספרו הידוע של הסופר היווני ניקוס קאזאנצאקיס שיצא בשנת 1946 (התרגום לעברית יצא ב-1954) ונחשב לאחד מהקלאסיקות של הספרות העולמית. בעקבות הצלחתו הפנומנלית של הספר, יצאה בשנת 1964 גרסת קולנוע לזורבה היווני בכיכובו של השחקן אנטוני קווין.

אחד המאפיינים הבולטים בגרסה הקולנועית של הספר הוא הפסקול המפורסם שלו ובראשו הקטע המוסיקלי המכונה "סירטאקי" או "הריקוד של זורבה". שהפך לאחד מהקטעים המוסיקליים המוכרים ביותר בכל הזמנים.

עתה כאמור יעלה לראשונה בישראל גם עיבוד תיאטרון לספר המצליח בכיכובו של עמוס תמם ויהיה מסקרן ביותר לראות את העיבוד החדש בשיתוף הפעולה בין משה קפטן וצדי צרפתי. פרטים נוספים על המחזמר החדש ועל שחקנים נוספים שיצטרפו לקאסט ומידע נוסף לגבי תאריכי המופע טרם פורסמו.

אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך כמובן ללוות את הנושא ויעדכן בכל התפתחות חדשה כאן בכתבה זו ובדף הפייסבוק של האתר. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ללחוץ על "אהבתי" וכך תקבלו את כל העדכונים האחרונים על המחזמר החדש.

ועד שתראו את עמוס תמם מבצע את הריקוד המפורסם, כך זה היה בסרט המקורי עם אנטוני קווין:



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: המחזמר זורבה היווני מגיע לקאמרי עם עמוס תמם Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: המחזמר זורבה היווני מגיע לקאמרי עם עמוס תמם Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top