ריקי מרטין בישראל - ספטמבר 2016

יום שלישי, 26 ביולי 2016

זמר הפופ הלטיני הלוהט ריקי מרטין יגיע לראשונה לישראל ויקיים הופעה אחת בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב בחודש ספטמבר 2016. כמה יעלו כרטיסים? ואיפה רוכשים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

ריקי מרטין בישראל - ספטמבר 2016
   
מבול ההופעות הגדולות לא עוצר: רק השבוע התבשרנו על להקת קווין שתגיע לכאן ואולי אפילו על הופעת ענק של ביונסה בישראל, והבוקר אנו מתבשרים על הופעת חו"ל גדולה נוספת שתגיע לכאן. הפעם מדובר בזמר הפופ הלטיני הידוע ריקי מרטין (Ricky Martin) שיגיע לראשונה להופעה בישראל שתתקיים בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב בחודש ספטמבר 2016.

לרכישת כרטיסים להופעה של ריקי מרטין בישראל באמצעות קניה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

מרטין בן ה-44 התפרסם ועשה את רוב הצלחתו בעיקר בשנות ה-90 עם הצלחת הפופ הלטיני בעולם והפך מהר מאוד לכוכב פופ בינלאומי מצליח ביותר. מרטין החל את דרכו כזמר לטיני והצליח רבות בדרום אמריקה עם שני אלבומים מצליחים. לאחר מכן, החליט להגיע לקהל רחב יותר ופנה לכיוון הפופ האמריקאי.

הסינגל הראשון שזכה להצלחה בארצות הברית היה השיר "Maria" שהוציא מרטין ב-1996 מתוך האלבום השלישי שלו אך הלהיט הידוע ביותר והמזוהה ביותר שלו הגיע לאחר כמה שנים עם הלהיט "Living La Vida Loka" שהפך לאחד מלהיטי הפופ הגדולים ביותר בכל הזמנים. לאחר מכן שיחרר עוד כמה להיטים גדולים שזכו להצלחה עולמית גדולה.


  
מאז תקופה זו, לא הצליח מרטין להמשיך ולשחזר את ההצלחה, והאלבומים שיצאו לאחר לא זכו לאותה הצלחה מבחינה מסחרית. למרות זאת, ממשיך מרטין עד היום להופיע רבות ברחבי העולם וזוכה להצלחה ולביקוש.

כבר היו בעבר ניסיונות רבים להביא את ריקי מרטין לישראל ופעמיים אף נסגרו לזמר הופעות כאן אך בשני המקרים ההופעות בוטלו בסופו של דבר. עתה כאמור מרטין יגיע לכאן אולי טיפה באיחור אך יוכל סוף סוף לבצע את מיטב להיטיו לקהל המעריצים והמעריצות הגדול שלו בישראל.

כרטיסים לריקי מרטין בישראל - ספטמבר 2016

ההופעה של ריקי מרטין בישראל תתקיים ב-14 בספטמבר 2016 בהיכל מנורה מבטחים. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-295 ש"ח ועולים בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


תמונה: Eva Rinaldi פליקר (CC BY-SA 2.0)

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ריקי מרטין בישראל - ספטמבר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ריקי מרטין בישראל - ספטמבר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top