עספור הבימה - 2016/17

יום שני, 6 ביוני 2016

תיאטרון הבימה יעלה בקרוב גרסת תיאטרון לסדרת הטלוויזיה המצליחה "עספור" במסגרת עונת 2016/17 החדשה של התיאטרון. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

תיאטרון הבימה מתחדש בעונה חדשה של 2016/17 ויעלה בקרוב עיבוד חדש וראשון לתיאטרון לסדרת הטלוויזיה המצליחה "עספור" שיעובד ככל הנראה ע"י יוצרי הסדרה הטלוויזיונית חנן סביון וגיא אמיר.

 

עספור היא סדרת טלוויזיה מצליחה ששודרה ברשת הכבלים הוט בין השנים 2010-2011 ובה כיכבו השחקנים שלום מיכאלשווילי, עוז זהבי, אפרת דור ועוד יחד עם יוצרי הסדרה. העלילה מספרת על ארבעת צעירים ירושלמים המתגוררים בשלדי אוטובוס בחווה באיזור תעשייה בירושלים ומנסים לשמור על השליטה בחווה אותה ירש אחד מהם מסבו. הסדרה מתארת בצורה זו את המאבק בין העשירים לעניים בחברה הישראלית.

טרם ידוע מי ייקח חלק במשחק בעיבוד החדש לסדרה בהבימה ועדיין לא ידוע מתי היא תעלה בעונה החדשה של התיאטרון הלאומי.

אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך כמובן ללוות את הנושא ויעדכן בכל התפתחות חדשה כאן בכתבה זו ובדף הפייסבוק של האתר. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ללחוץ על "אהבתי" וכך תקבלו את כל העדכונים האחרונים על ההופעה של ההרכב בישראל.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: עספור הבימה - 2016/17 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: עספור הבימה - 2016/17 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top