פסטיבל תל אביב דאנס 2016 - כל הפרטים

יום שישי, 24 ביוני 2016

פסטיבל תל אביב דאנס הותיק יתקיים גם השנה בקיץ 2016 במהלך החודשים אוגוסט עד ספטמבר ויציג מגוון הופעות מחול איכותיות מהארץ ומחו"ל. מי יגיע לכאן וכמה עולים כרטיסים? בכתבה הבאה.

פסטיבל תל אביב דאנס 2016 - כל הפרטים
   
גם השנה יתקיים פסטיבל תל אביב דאנס 2016 - פסטיבל מחול שהוקם ע"י מרכז סוזן דלל עוד מתחילת שנות ה-2000 המציג הופעות מחול ושיתופי פעולה בין אמנים ולהקות מחול מחו"ל ומישראל. הפסטיבל יתקיים בין החודשים אוגוסט עד ספטמבר במרכז סוזן דלל בתל אביב.

לרכישת כרטיסים לפסטיבל תל אביב דאנס 2016 באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

הפסטיבל השנה מציע מבחר הופעות מאסיה ועד אירופה דרך אגן ים התיכון ויציג את הציר שבין הבלט והריקוד הקלאסי לבין המחול המודרני והעכשווי עם אורחים בעלי שם מרחבי העולם.

בין המופעים הבולטים שיתקיימו בפסטיבל ניתן לציין את המופע של שתי יוצרים מקפריסין - פוטיס ניקולאו והמילטון מונטרו, מופע של להקת בייג'ינג דאנס LTDX שתציג שלוש יצירות בערב אחד, מופע של להקת המחול מבית האופרה באיסטנבול שתציג את המופע שלה הנקרא "אביב תמידי" ומופע של להקת זאפלה מאיטליה של הכוריאוגרף רוברטו זאפלה עם המופע "הספינה טרופה".

הפסטיבל יציג גם הופעות מוסיקה מעניינות וביניהן גם הופעה של יסמין לוי עם המופע החדש שלה "הקול שלי" וגם הופעה של תזמורת סימפונט רעננה יחד עם ליאור אלמליח ואורחים נוספים שיציגו מסע מוסיקלי מעולם המוסיקה הספרדית.

עוד בפסטיבל, מגוון הופעות מחול ספרדי כמו למשל מופע "נשות הפלמנקו" - מופע מחווה לרקדניות הפלמנקו הגדולות בכל הזמנים עם מיטב רקדניות הפלמנקו הישראליות, מופע של רקדן הפלמנקו הספרדי אדוארדו גוררו ומופעים נוספים מעולם המחול הספרדי.

כרטיסים לפסטיבל תל אביב דאנס 2016

ההופעות של פסטיבל תל אביב דאנס 2016 יתקיימו בין התאריכים 1 באוגוסט ועד ה-15 בספטמבר 2016 במרכז סוזן דלל בתל אביב. מחירי הכרטיסים להופעות נעים בממוצע בין 115 ל-155 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה ולסוג המופע. ניתן לרכוש כרטיסים להופעות באמצעות האינטרנט באתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פסטיבל תל אביב דאנס 2016 - כל הפרטים Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פסטיבל תל אביב דאנס 2016 - כל הפרטים Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top