אנטוניס רמוס ומלינדה אסלינדו בישראל - אוגוסט 2016

יום שישי, 17 ביוני 2016

הזמר היווני אנטוניס רמוס והזמרת מלינדה אסלינדו יגיעו לישראל בחודש אוגוסט 2016 ויקיימו הופעה אחת בהיכל התרבות בתל אביב. מחיר כרטיס: החל מ-134 ש"ח. איפה קונים כרטיסים?

שני אמנים חשובים ומוכרים מעולם המוסיקה היוונית יגיעו לישראל בחודש אוגוסט הקרוב - הזמר אנטוניס רמוס (Antonis Remos) והזמרת מלינדה אסלינדו (Melina Aslanidou) שיקיימו כאן הופעה בהיכל התרבות בתל אביב יחד עם להקת ליווי בת 7 נגנים.


      
שני הזמרים נחשבים לכוכבים בדור הביניים של המוסיקה היוונית. רמוס בן ה-45 מחזיק בקריירה בת 20 שנה הכוללת הופעות רבות ברחבי העולם ולמעלה מ-18 אלבומים שחלקם זכו להגיע אף למעמד של פלטינה. גם מלינדה נחשבת לזמרת מצליחה ביותר במוסיקה היוונית עם שיתופי פעולה רבים שעשתה במהלך הקריירה שלה הכוללת גם תפקיד של שופטת בתוכנית הטלוויזיה "דה וויס" היוונית.

כרטיסים לאנטוניס רמוס ומלינדה אסלינדו בישראל - אוגוסט 2016

ההופעה של אנטוניס רמוס ומלינדה אסלינדו בישראל תתקיים ב-25 באוגוסט 2016 בהיכל התרבות בתל אביב. מחירי הכרטיסים נעים בין 134 ל-404 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

  1. זמרים גדולים רואה אותם כל הזמן ביוטיוב מיוון מומלץ ביותר,מלוווים באחד הנגני הבוזוקי בטובים ביוון ובעולם כולו,בהנחה שהוא גם מגיע.

    השבמחק

Item Reviewed: אנטוניס רמוס ומלינדה אסלינדו בישראל - אוגוסט 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

אנונימי אמר/ה... 4 ביולי 2016 בשעה 10:49

זמרים גדולים רואה אותם כל הזמן ביוטיוב מיוון מומלץ ביותר,מלוווים באחד הנגני הבוזוקי בטובים ביוון ובעולם כולו,בהנחה שהוא גם מגיע.

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: אנטוניס רמוס ומלינדה אסלינדו בישראל - אוגוסט 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top