הכימיקל בראדרס בישראל 2016

יום שני, 30 במאי 2016

עכשיו זה רשמי: ההרכב האלקטרוני המפורסם הכימיקל בראדרס (The Chemical Brothers) יגיע לישראל בנובמבר 2016 ויקיים הופעה בגני התערוכה בתל אביב. מחיר כרטיס: החל מ-289 ש"ח. איפה אפשר לקנות כרטיסים?

ההרכב האלקטרוני המצליח הכימיקל בראדרס (The Chemical Brothers) יגיע לישראל להופעה אחת בחודש נובמבר 2016 הקרוב בגני התערוכה בתל אביב.


    
הכימיקל בראדרס הוא אחד ההרכבים האלקטרוניים הידועים והמצליחים ביותר בעולם בתחום זה. ההרכב שמורכב מצמד המוסיקאים טום רולנדס ואד סימונס, הוא הרכב ותיק מאוד שכבר פועל משנת 1993. ההרכב זכה להצלחה מיד עם צאתו של אלבומם הראשון "Exit Planet Dust" שהציג את הלהיט "Leave Home" ולאחר מכן הציג ההרכב להיטים נוספים כגון "Hey Boy, Hey Girl" או "Song To The Siren".

בעקבות ההצלחה, ההרכב זכה לשתף פעולה עם אמנים רבים כגון סולן להקת אואזיס נואל גלאגר, מרקורי רב ועוד. סה"כ הוציא ההרכב 8 אלבומי אולפן כאשר האחרון שבהם "Born in the Echoes" יצא בשנת 2015. הכימיקל ברדרס נחשבים לפורצי דרך בתחום הטכנו והמוסיקה האלקטרונית והשפיעו גם רבות על הרכבים מהדור החדש של תחום זה.

זאת לא תהיה הופעתם הראשונה של הכימיקל בראדרז בישראל והם כבר הופיעו בישראל בשנת 1998. עתה כאמור הם צפויים לחזור ולהופיע כאן.

כרטיסים לכימיקל בראדרס בישראל 2016

ההופעה של הכימיקל בראדרס בישראל תתקיים ב-12 בנובמבר 2016 בגני התערוכה בתל אביב. מחיר הכרטיסים נע בין 289 ש"ח לכרטיס רגיל ל-599 ש"ח לכרטיס VIP. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך כמובן ללוות את הנושא ויעדכן בכל התפתחות חדשה כאן בכתבה זו ובדף הפייסבוק של האתר. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ללחוץ על "אהבתי" וכך תקבלו את כל העדכונים האחרונים על ההופעה של ההרכב בישראל.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הכימיקל בראדרס בישראל 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הכימיקל בראדרס בישראל 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top