להקת פואלז (Foals) בישראל - אוגוסט 2016

יום חמישי, 19 במאי 2016

להקת הרוק הבריטית Foals (פואלז) תגיע לישראל ותקיים הופעה אחת בסוף חודש אוגוסט 2016 באמפי לייב פארק בראשון לציון. מחיר כרטיס: 284 ש"ח. איפה קונים כרטיס?


להקת פואלז (Foals) בישראל - אוגוסט 2016

להקת הרוק הבריטית Foals (פואלז) מצטרפת לשורה ארוכה של אמנים מחו"ל שיגיעו לישראל בקיץ הקרוב ותופיע כאן בחודש אוגוסט 2016 בלייב פארק בראשון לציון.

הפואלז היא להקה שהוקמה באוקספורד שבבריטניה כבר ב-2005, נחשבת לאחת הלהקות המובילות והבולטות בסצינת הרוק הבריטי ומוערכת מאוד בקרב חובבי מוסיקה בכל העולם. הלהקה מורכבת מחמישה נגנים כולל את סולן הלהקה והגיטריסט היווני/יהודי במוצאו יאניס פיליפאקיס.
 
ללהקה ארבעה אלבומים מצליחים מאוד שחלקם גם זכו בפרסים ודורגו בראש מצעדי מכירות האלבומים. אלבומם האחרון "What Went Down" יצא ב-2015. הלהקה כבר הספיקה להופיע בכל פסטיבלי הרוק החשובים בעולם והופעותיה נחשבות לאנרגטיות ואקטיביות במיוחד. סולן הלהקה אף ידוע בקפיצותיו אל הקהל במהלך ההופעה.

כרטיסים ל-Foals בישראל - אוגוסט 2016


ההופעה של הפואלס בישראל תתקיים ב-31 באוגוסט 2016 באמפי לייב פארק בראשון לציון. מחירי הכרטיסים להופעה עומדים על 284 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

תמונה: Halle Stoutzenberger מאתר פליקר (CC BY-ND 2.0)

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: להקת פואלז (Foals) בישראל - אוגוסט 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: להקת פואלז (Foals) בישראל - אוגוסט 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top