סלים עבוד אשקר בהופעה בתל אביב - יוני 2016

יום רביעי, 11 במאי 2016

הפסנתרן הבינלאומי המצליח סלים עבוד אשקר יופיע בחודש יוני 2016 הקרוב ברסיטל לפסנתר ויבצע במוזיאון ת"א סונטות מאת בטהובן. כמה עולים כרטיסים ואיפה קונים?


הפסנתרן הערבי-ישראלי סלים עבוד אשקר יופיע במוזיאון ת"א באולם רקנאטי במסגרת השלמת נגינת המחזור השלם של הסונטות של בטהובן באנגליה בסוף חודש יוני 2016 ויבצע את את הסונטות מס' 7, 23 "האפסיונטה", 30 וה-31 מאת בטהובן.

סלמן עבוד אשקר הוא אחד הפסנתרנים המצליחים עם קריירה בינלאומית מפוארת. עבוד אשקר שנולד בנצרת, התחנך מוסיקלית בקונסרבטוריון בנצרת ובתיכון האקדמיה למוזיקה בירושלים ולאחר מכן רכש את השכלתו באקדמיה המלכותית למוסיקה בלונדון ובבית הספר למוסיקה בהנובר.

במהלך הקריירה שלו, הספיק עבוד אשקר להופיע עם התזמורות הגדולות ביותר כמו התזמורות של ברלין, שיקגו, וינה ועוד תחת שרביטם של המנצחים הטובים ביותר בעולם כמו דניאל בירנבוים, זובין מהטה ועוד.

כרטיסים להופעה של סלים עבוד אשקר בתל אביב - יוני 2016


ההופעה של סלים עבוד אשקר בישראל תתקיים במוזיאון ת"א באולם רקנאטי ב-28 ביוני 2016 בשעה 20:30. מחיר כרטיס להופעה עומד על 105 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: סלים עבוד אשקר בהופעה בתל אביב - יוני 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: סלים עבוד אשקר בהופעה בתל אביב - יוני 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top