האופרה מקבת באופרה הישראלית - מאי 2016

יום שני, 25 באפריל 2016

האופרה מקבת באופרה הישראלית - מאי 2016
האופרה הישראלית תעלה בחודש מאי 2016 הקרוב את האופרה המפורסמת "מקבת" של ורדי בביצועה של מקהלת האופרה הישראלית עם סולנים מובילים אורחים. כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים?


האופרה המפורסמת של ורדי "מקבת" המבוססת על מחזהו הידוע של שייקספיר תעלה בחודש הבא באופרה הישראלית במסגרת עונת הקונצרטים של 2016 בניצוחו של עמנואל ז'ואל-הורנק ויובל צורן ומקהלת האופרה הישראלית.

לרכישת כרטיסים לאופרה מקבת באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

האופרה "מקבת" היא אחת החשובות של ורדי והולחנה על ידו בין השנים 1846-47. האופרה מבוססת כמובן על המחזה המפורסם של שייקספיר ולמעט כמה חלק חלקים מעט שונים, היא זהה למחזה המקורי. הסיפור במחזה מדבר על מקבת - עריץ סקוטי שיחד עם אשתו ליידי מקבת, מוציאים להורג ורוצחים בכל עבר במטרה לתפוס כח ושליטה בממלכה.

את מקהלת האופרה הישראלית תלווה התזמורת הסימפונית ראשון לציון יחד עם סולנים מובילים שיגלמו את הדמויות הראשיות ביניהם לוצ'יו גאלו וויטוריו ויטלי - מקבת, מריה פיה פישיטלי ואירה ברטמן - ליידי מקבת, יאיר פולישוק את הרופא ועוד.

כרטיסים לאופרה מקבת - מאי 2016


האופרה מקבת תועלה בבית האופרה (משכן לאומנויות הבמה) בתל אביב בין התאריכים 19-23 במאי 2016. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-125 ש"ח ועולה בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.
  

   
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: האופרה מקבת באופרה הישראלית - מאי 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: האופרה מקבת באופרה הישראלית - מאי 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top