כרמינה אקסטרווגנצה בלייב פארק - מאי 2016

יום חמישי, 21 באפריל 2016

כרמינה אקסטרווגנצה בלייב פארק - מאי 2016
הפקת הענק "כרמינה אקסטרווגנצה" שתעלה בחודש מאי 2016 בלייב פארק ראשון לציון תציג את האופרה המפורסמת "כרמינה בוראנה" בהשתתפות 180 אמנים על במה אחת בניצוחו של גיל שוחט. כמה יעלה כרטיס?


180 אמנים על במה אחת הכוללים את סולני ורקדני הבולשוי, בכירים מסולני האופרה בישראל, המקהלה הפילהרמונית, התזמורת הסימפונית חיפה ועוד יציגו את האופרה המפורסמת "כרמינה בוראנה" בלייב פארק בראשון לציון בחודש מאי 2016.

לרכישת כרטיסים למופע "כרמינה אקסטרווגנצה" באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

המנצח גיל שוחט יהיה המנצח של הפקת הענק "כרמינה אקסטרווגנצה" בו תוצג יצירת המופת "כרמינה בוראנה" של המלחין קרל אולף על ידי 180 מבכירי המוסיקה הקלאסית בישראל ובעולם. היצירה תבוצע במלואה בשילוב בכורה עולמית ליצירת מחול חדשה, ואריאציות רוקוקו, דואט בהשתתפות הרקדן והכוריאוגרף עידו תדמור, ואריות אופראיות פופולאריות.

היצירה כרמינה בוראנה של אורף המבוססת על 24 שירים מתוך כרמינה בוראנה, קובץ של דברי שירה מימי הביניים, היא אחת האופרות המפורסמות ביותר בהיסטוריה. בין המשתתפים שייקחו חלק בהופעה: קרן הדר, סבטלנה סנדלר, דניאלה לוגסי, אלון הררי, אלכסי יקנוניקוב ועוד סולנים ורקדנים רבים מפורסמים מהבולשוי. משך האירוע יהיה כשעתיים.

כרטיסים לאופרה כרמינה בוראנה בלייב פארק ראשון לציון - מאי 2016


המופע "כרמינה אקסטרווגנצה יתקיים ב-19 במאי 2016 בלייב פארק ראשון לציון בשעה 20:30. מחיר הכרטיסים הוא 125 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרמינה אקסטרווגנצה בלייב פארק - מאי 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרמינה אקסטרווגנצה בלייב פארק - מאי 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top