הטנורים של המאה ה-21 בישראל - יולי 2016

יום חמישי, 10 במרץ 2016

הטנורים של המאה ה-21 בישראל - יולי 2016
בדיוק שנה לאחר שהופיעו כאן, חוזרים הטנורים של המאה ה-21 במופע חדש לסיבוב הופעות בישראל בחודש יולי 2016 ויופיעו כאן בתל אביב, חיפה, באר שבע ואשדוד. כמה יעלו כרטיסים? והיכן רוכשים? בכתבה הבאה.


הטנורים הגדולים שוב חוזרים: לאחר בדיוק שנה, הפרויקט הבינלאומי המצליח "הטנורים של המאה ה-21" שמפגיש את הסולנים המובילים של בתי האופרה הגדולים של מוסקבה כגון הבולשוי, בסטניסלבסקי ונמירוביץ, דנצ'נקו והאופרה החדשה, חוזר לישראל בתוכנית ומופע חדש ויציג סדרת הופעות בחודש יולי 2016 ברחבי הארץ.

לרכישת כרטיסים למופע הטנורים של המאה ה-21 באמצעות קניה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

אל חברי הקבוצה שהופיעה כאן בשנה שעברה, אלכסנדר בוגדנוב, אלכסנדר סקוארקו, דימטרי סיבירצב, אלכסנדר זכרוב, גיאורגי פאראדז'ב, סטניסלב מוסטוווי וסרגיי פיסארבף מצטרפים השנה גם מקסים פסטר והמנצח יורי מדיאניק.

המופע מורכב ממופע סולו של כל אחד מן הסולנים המצליחים בנפרד כאשר בשיא הערב, יופיעו ביחד כל הסולנים בביצוע משותף המביא לידי ביטוי את גוון קולו של כל אחד מהם. ההופעה כוללת גם ליווי של תזמורת סימפונית ורקדנים.

המופע "הטנורים של האמה ה-21" הוא אחד מן המופעים המצליחים ביותר בעולם בז'אנר זה וכבר הספיק להשתתף בלמעלה מ-40 תוכניות טלוויזיה שונות. הטנורים המשתתפים במופע נחשבים כל אחד לענק בפני עצמו והספיקו להופיע באולמות המפוארים ביותר בעולם כמו הקרנגי הול בניו-יורק, לה סקאלה במילאנו, תיאטרון סן קארלו בנאפולי, הקובנט גרדן בלונדון, תיאטרון הקומונקלה בבולוניה ועוד.

כרטיסים למופע הטנורים של המאה ה-21 - יולי 2016


המופע "הטנורים של המאה ה-21" בישראל יתקיים בין התאריכים 21-25 ביולי 2016 באשדוד, תל אביב, באר שבע וחיפה. מחיר הכרטיסים נע בין 234 ל-404 ש"ח. מכירת הכרטיסים לכל המופעים מתקיימת באמצעות האתר הבא.

הטנורים הגדולים של המאה ה-21 - לוח הופעות 2016


אשדוד המשכן לאמנויות הבמה
רכישת כרטיסים
באר שבע משכן אמנויות הבמה - אולם גדול
רכישת כרטיסים
חיפה מרכז רפפורט - אולם האודיטוריום
רכישת כרטיסים
תל אביב-יפו המשכן לאמנויות הבמה
רכישת כרטיסים




רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הטנורים של המאה ה-21 בישראל - יולי 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הטנורים של המאה ה-21 בישראל - יולי 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top