פט מת'יני בישראל - יוני 2016

יום שני, 7 במרץ 2016

גיטריסט הג'אז הענק פט מת'יני (Pat Metheny) יגיע לישראל בחודש יוני 2016 הקרוב ויציג שתי הופעות בלייב פארק בראשון לציון ובזאפה הרצליה. כמה עולים כרטיסים? בכתבה הבאה.


פט מת'יני בישראל - יוני 2016

אחד מענקי הג'אז הגדולים פאט מת'יני (Pat Metheny) יגיע לישראל בקרוב ויקיים שתי הופעות בחודש יוני 2016 באמפי לייב פארק בראשון לציון ובזאפה הרצליה. הפעם האחרונה שמת'יני הופיע בישראל הייתה ב-2011.

לרכישת כרטיסים להופעה של פט מת'יני בישראל באמצעות קנייה מאובטחת ומהירה לחצו כאן

פט מת'יני הוא אחד מגדולי הגיטריסטים בכל הזמנים עם קריירה עשירה ומגוונת הכוללת עשרות אלבומים ופרוייקטים מוסיקליים מצליחים ושיתופי פעולה עם האמנים הגדולים ביותר בעולם הג'אז הכוללים את צ'יק קוריאה, דייב הולנד, הרבי הנקוק, מייקל ברקר ועוד רבים וטובים.

מת'יני בן ה-61 החל את הקריירה שלו בגיל 15 והושפע רבות מהגיטריסטים של תקופתו כמו ג'ים הול, ג'ו פאס וקני בורל. ב-1977 הקים את ההרכב "פט מת'יני גרופ" שהוציא עשרות תקליטים בחברת התקליטים הידועה EMC והיה לאחד מהרכבי הג'אז החשובים והמשפיעים ביותר בז'אנר זה. במהלך השנים, זכה ב-20 פרסי גראמי וכמה מאלבומיו זכו אף בתקליטי זהב. השפעתו המוסיקלית על נגני הג'אז בכלל על נגני גיטרת הג'אז בפרט ניכרת היטב אצל הדור החדש של נגני הג'אז הפועלים כיום.

מת'יני יגיע לישראל במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי רחב באסיה ואירופה שיתחיל באפריל ויסתיים בחודש יולי 2016. בהופעה בארץ יגיעו עימו גם המתופף המפורסם אנטוניו סאנשז, הבסיסטית המלזית לינדה או (Linda Oh) והפסנתרן גווילים סימקו (Gwilym Simcock).

כרטיסים להופעה של פט מתי'ני בישראל - יוני 2016


ההופעה של פט מת'יני בישראל תתקיים ב-14 ביוני במועדון זאפה הרצליה וב-15 ביוני 2016 באמפי לייב פארק בראשון לציון. מחירי הכרטיסים יחלו ב-349 ש"ח. ניתן לרכוש כרטיסים להופעה באמפי לייב פארק בראשון לציון באמצעות האתר הבא.


   
תמונה: Riccardo A מאתר פליקר (CC BY 2.0)

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פט מת'יני בישראל - יוני 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פט מת'יני בישראל - יוני 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top