איגלס אוף דת' מטאל בישראל - ספטמבר 2016

יום רביעי, 23 במרץ 2016

להקת איגלס אוף דת' מטאל (Eagles of Death Metal) שחוותה במהלך הופעתה את הטבח הגדול בפריז, חוזרת לישראל ותופיע בהאנגר 11 בתל אביב בחודש ספטמבר 2016. כמה יעלו כרטיסים ואיפה מזמינים?



להקת איגלס אוף דת' מטאל (Eagles of Death Metal) - הלהקה שחוותה אולי את הערב הנוראי ביותר בעולם המוסיקה בו התבצע הטבח הגדול בפריז אשתקד, חוזרת לישראל לאחר כשנה בלבד ותופיע כאן בחודש ספטמבר 2016 בהאנגר 11 בתל אביב.

למרות שמה המטעה, להקת Eagles of Death Metal אינה להקת מטאל אלא להקת רוק אמריקאית שהוקמה ב-1998 ע"י ג'סי יוז וג'וש הומי - סולן להקת קווינס אוף דה סטון אייג'. הלהקה הוציאה עת עתה 4 אלבומי אולפן כאשר האחרון שבהם "Zipper Down" יצא ב-2015.

למרות שבמהלך העשור האחרון זוכה הלהקה להצלחה גדולה והיא מופיעה באופן קבוע ברחבי העולם, הטבח שקרה במהלך ההופעה של הלהקה בפריז אשתקד שגרם למותם של למעלה מ-100 אנשים, הגביר את החשיפה והפרסום של הלהקה בכל העולם.



זה יהיה הפעם השנייה של הלהקה בישראל כאשר הפעם האחרונה הייתה ב-2105 במועדון הבארבי ועתה כאמור חוזרת הלהקה הלהקה לישראל במסגרת סיבוב הופעות אירופאי חדש.

כרטיסים להופעה של איגלס אוף דת' מטאל בישראל - ספטמבר 2016


ההופעה של להקת איגלס אוף דת' מטאל בישראל תתקיים ב-5 בפסטמבר 2016 בשעה 20:00 בערב. מחירי הכרטיסים עומדים על 199 ש"ח במכירה מוקדמת. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

תמונה: Adrián Pérez - פליקר (CC BY-SA 2.0)

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: איגלס אוף דת' מטאל בישראל - ספטמבר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: איגלס אוף דת' מטאל בישראל - ספטמבר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top