תערוכת ציורים חדשה בגלריית נמל יפו - אפריל 2016

יום חמישי, 24 במרץ 2016

תערוכת ILLU:ART - תערוכת איורים קבוצתית של כ 50 אמני איור ותיקים ומבטיחים בראשית דרכם תתקיים בגלריית נמל יפו במהלך כל חודש אפריל. כל הפרטים, בכתבה הבאה.


    
תתקיים תערוכת איור עכשווי ILLU:ART המציעה מפגש עם עולמות פנימיים שופעים בדמיון וביצירתיות, של אמני איור ישראלים. תתקיים במהלך חודש אפריל בגלריית יפו. האמנים פועלים בתחומי עשייה מגוונים: ספרים, מוזיקה, תיאטרון, עיתונות יומית, מגזינים, טלוויזיה, קומיקס, אופנה, עיצוב, אנימציה, קולנוע ותרבות רב-תחומית על סוגיה.

היצירות בתערוכה הן בעלות סגנון אישי מובחן, רעיונות ושפות ויזואליות ייחודיות, מושפעות ממקורות השראה רבים, ממראות הרחוב, דרך מרחבי הג'ונגל האנושי, כאילו הוצאו זה עתה מכספת של רגשות, חלומות וזיכרונות. עבודות המאפשרות להבין תמצית ה DNA  ממנו עשוי דמיון וכישרון "על מציאותי". לתערוכה זו נבחרו אמנים ותיקים ופעילים, לצד אמנים מוכשרים בתחילת דרכם, בוגרי אקדמיות ומכללות לאמנות ועיצוב.

בין האמנים שיציגו בתערוכה: לנה רבנקו, אמנית מוערכת, בוגרת בצלאל, בעלת קריירה ורזומה אמנותי מרשים בארץ ובעולם, זוכת פרסים רבים, מירב שחם, בוגרת המרכז האקדמי ויצו חיפה, איירה את ספר הביכורים של גורי אלפי "בושות", עטיפות דיסקים של אמנים רבים, אינדינגב ועוד; ינון זינגר, בוגר בצלאל, מאייר ייחודי ובולט בשדה האיור המקומי, דמויותיו בלתי ניתנות לפספוס, אייר לעיתונים ומגזינים נחשבים, סרטים, חתום על פרויקטים עכשוויים בתחומי אמנות רחוב ועוד;  לנה גוברמן, אמנית זוכת פרסים, בוגרת בצלאל. השתתפה ביצירת אחד מסרטיו של ארי פולמן, ואיירה ספרים רבים; גבריאלה ברוך, בוגרת בצלאל, זוכת פרסים רבים על עבודותיה ולשיתופי פעולה רבים בארץ ובעולם; עינת מגל שמאלי, מאיירת ואמנית זוכת פרסים, בוגרת המחלקת לעיצוב במרכז האקדמי לתקשורת חזותית בחיפה; גילי קומפורטי, אמן מוערך ופעיל מאד בארץ ובעולם, יוצר בניחוח פוסט - פופ אקספרסיבי.

כל אמן בתערוכת ILLU:ART יציג מספר יצירות, המאפשרות להציג שפה וחופש יצירה ללא גבולות, מחשבות, רעיונות, חזרה למקורות ושורשים, מצבי נפש והגיגים באמצעות טכניקות מגוונות באמצעים דיגיטליים, איור קלאסי, שימוש ושילוב חומרים מגוונים.

התערוכה תתקיים בגלריית נמל יפו רח' רציף העלייה השנייה 20 בין התאריכים 1-30 באפריל. אוצרת התערוכה היא לימור מרגוליס. הכניסה חופשית. 

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: תערוכת ציורים חדשה בגלריית נמל יפו - אפריל 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: תערוכת ציורים חדשה בגלריית נמל יפו - אפריל 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top