בלט בז'אר בישראל - אוקטובר 2016

יום שני, 4 ביולי 2016

להקת המחול הידועה "בלט בז'אר" של מוריס בז'אר מגיעה לישראל אחרי היעדרות ארוכה ותופיע כאן במהלך חודש אוקטובר 2016. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

בלט בז'אר בישראל - אוקטובר 2016

להקת המחול הבינלאומית של מוריס בז'אר שהיה אחד הכוריאוגרפים המצליחים ביותר בעולם חוזרת לישראל לאחר היעדרות רבת שנים ותגיע לכאן עם מופע חדש במהלך חודש אוקטובר 2016.

לרכישת כרטיסים לבלט בזאר בישראל באמצעות קנייה מאובטחת ומהירה לחצו כאן
  
בז'אר שהלך לעולמו ב-2007 היה אחד הכוריאוגרפים הטובים בעולם והיה אחראי להקמת של להקות הבלט "בלט המאה ה-20" ואת להקת "בוריס בז'אן" שנחשבת לאחת מלהקות הבלט המצליחות ביותר בעולם.

המופע החדש של הלהקה בישראל יחולק לשתי תוכניות כאשר התוכנית הראשונה תציג את יצירתו של בז'אר ליצירה בולרו המפורסמת של מוריס ראוול והתוכנית השנייה שתיקרא "בלט לחיים", תציג כוריאוגרפיה לצלילי השירים של קווין ומוצרט.

כרטיסים להופעה של להקת מוריס בז'אר בישראל - אוקטובר 2016

ההופעות של להקת המחול של מוריס בז'אר בישראל יתקיימו בין התאריכים ה-4 ל-8 באוקטובר 2016 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. מחירי הכרטיסים נעים בין 224 ל-374 בהתאם למיקום הישיבה באולם. ניתן לרכוש כרטיסים באמצעות האתר הבא.

אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך לעדכן לדווח בכל ידיעה חדשה בנושא כאן בכתבה זו ובדף הפייסבוק של האתר.


  
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: בלט בז'אר בישראל - אוקטובר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: בלט בז'אר בישראל - אוקטובר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top