רון שובל במופע חדש - "אני חוזר"

יום רביעי, 3 בפברואר 2016

רון שובל במופע חדש - "אני חוזר" הזמר והשורד רון שובל יוצא במופע חדש ויופיע במועדון רדינג 3 בתל אביב. בהופעה יארח שובל את סטטיק ובן אל תבורי. מחיר כרטיס: 155 ש"ח.


הזמר רון שובל שחזר לכותרות בגדול בעקבות השתתפותו בתוכנית "הישרדות - הונדורס" יוצא במופע חדש "אני חוזר" ויופיע בהופעה חגיגית במועדון רדינג 3 בתל אביב ב-9 בפברואר 2016 בה גם יארח את סטטיק ובן אל תבורי.

שובל שהחל את הקריירה המוסיקלית שלו בגיל צעיר מאוד, קנה את עולמו בזכות הלהיט "לפעמים" שכתבו עבורו ארקדי דוכין ומיכה שטרית. מאז, לאחר עליות ומורדות בקריירה שלו, הצליח להוציא עוד להיטים רבים שזכו להצלחה רבה כגון "חלק מגופי", "רק אהביני" וגם את הלהט הידוע "מסובבת אותי".

בשנים האחרונות הפך שובל לשחקן קבוע בתוכניות ראליטי והשתתף בתוכניות "גולדסטאר" ו-"הקודחים" ובשנה האחרונה לוקח גם חלק בתוכנית הריאלטי המצליחה "הישרדות - הונדורס" בה זכה לחשיפה גדולה ביותר.

במופע החדש יבצע שובל את להיטיו  "אני חוזר", "זה לא נורמלי" (גולסטאר), "מסובבת אותי", "אין עוד יום", "די מספיק", "אני יכול","לפעמים" ועוד. כמו כן, יארח גם את סטטיק ובן אל תבורי בלהיטים: "ברבי", "בא לך לרקוד" ו"דובי גל".

כרטיסים למופע החדש של רון שובל


המופע של רון שובל יתקיים ב-9 בפברואר 2016 במועדון רדינג 3 בנמל תל אביב בשעה 22:00. מחיר הכרטיס להופעה עומד על 155 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר "איוונטים" בעמוד הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: רון שובל במופע חדש - "אני חוזר" Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: רון שובל במופע חדש - "אני חוזר" Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top