חלום ליל קיץ - אנסמבל אספמיה

יום רביעי, 10 בפברואר 2016

חלום ליל קיץ - אנסמבל אספמיה
הקומדיה הפופולרית של שייקספיר "חלום ליל קיץ" תעלה בפרשנות חדשה ומודרנית ע"י אנסמבל אספמיה באולם המחסן 2 ביפו בחודש מרץ 2016. מחיר כרטיס: 94 ש"ח. איפה קונים כרטיס?


אנסמבל אספמיה בניהולה של דליה שימקו יעלה בחודש הבא פרשנות חדשה ומודרנית לקומדיה המוכרת ומפורסמת של שייקספיר "חלום ליל קיץ" במחסן יפו.

"חלום ליל קיץ" היא ללא ספק הקומדיה הפופולרית ביותר של שייקספיר. אהבה אסורה, תשוקה אובססיבית, עולם מכושף של פיות שהיצר והקסם שולטים בו וקומדיה גרוטסקית. העלילה מתחילה במשפט שבו האבא דורש להרוג את בתו הרמיה כי היא רוצה להינשא מאהבה לליסנדר ולא לדמטריוס כמצוותו. זוג האוהבים נמלטים על נפשם ליער הנשלט על ידי מלך ומלכת הפיות הנמצאים בעיצומו של ריב. לתוך היער מגיעים גם דמטריוס המאוכזב והלנה המאוהבת בו ורביעית האוהבים עוברת שם טלטלות עזות המתמצתות את הפחדים שבאהבה: הפחד להיעזב, הפחד מבגידה, ובעיקר הפחד של נשים מהפכפכות תשוקתו של הגבר.

אנסמבל אספמיה יציג אדפטציה מודרנית ומאתגרת לסיפור הקלאסי של שייקספיר - ההפקה מתרחשת בשנות האלפיים, בעולם הקרוע בין חברות דתיות המקדשות ערכים ומנהגים מלפני מאות שנים ובין עולם מערבי מודרני המשעבד את האדם לטכנולוגיה והמעניק פתרונות למצוקות נפשיות ע"י סמים ותרופות. העיבוד המחודש יציג גם גישה פמיניסטית כלפי נשים הן יציבות באהבתן לבני זוגם (גם אם מזוכיסטיות לפעמים) לעומת הגברים המשנים את טעמם בקלות והמוכנים להקריב את האהבה על מזבח האגו או התחרות ביניהם.

בין המשתתפים: דניאל בוצר, איציק גולן, תומר גלרון, אסתי זקהיים, קרן חרותי, גיל יפרח, יואב כורש, אלחי לויט, עודד מנסטר, מיכל פוליצר, רפי קלמר, דימה רוס. על הבימוי אחראית דליה שימקו.

כרטיסים לחלום ליל קיץ של אנסמבל אספמיה - מרץ 2016


הצגה "חלום ליל קיץ" של אנסמבל אספמיה תעלה במספר תאריכים במהלך חודש מרץ 2016 באולם המחסן 2 ביפו. מחירי הכרטיסים עומדים על 94 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

להלן לוח ההופעות של ההצגה:


תל אביב-יפו אולם המחסן 2 יפו
רכישת כרטיסים
אולם המחסן 2 יפו
רכישת כרטיסים
אולם המחסן 2 יפו
רכישת כרטיסים
אולם המחסן 2 יפו
רכישת כרטיסים
אולם המחסן 2 יפו
רכישת כרטיסים

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: חלום ליל קיץ - אנסמבל אספמיה Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: חלום ליל קיץ - אנסמבל אספמיה Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top