הסטנדאפיסט קני קריימר בישראל - מרץ 2016

יום חמישי, 18 בפברואר 2016

הסטנדאפיסט היהודי אמריקאי קני קריימר - האיש שהיווה השראה לדמותו של "קרמר" מסדרת הטלוויזיה "סיינפלד" מגיע לישראל ויופיע בחודש הבא במוזיאון ת"א לאומנות. מחיר כרטיס: החל מ-164 ש"ח.


הקומיקאי היהודי אמריקאי קני קריימר (Kenny Kramer) שהיה שכנו של יוצר סדרת "סיינפלד" לארי דייויד ולמעשה היווה את ההשראה לדמות המפורסמת של קוזמו קרמר" מהסדרה, מגיע לישראל בחוד מרץ 2016 ויופיע במוזיאון ת"א לאומנות.


   
קריימר התגורר במשך 6 שנים דלת מול דלת בשכנות עם לארי דיויד, מיוצרי "סיינפלד" והיווה את ההשראה בדמותו ואורח חייו לעיצוב דמותו של קוסמו קריימר בסידרה. קריימר מגיע לארץ עם מופע בידור יחודי, משולב בוידאו ובשיתוף קהל איתו מופיע בעשור האחרון בארה"ב וברחבי העולם תחת השם "Kramer on Seinfeld".

המופע יכלול קטעי וידאו נדירים מתקופת סיינפלד, אנקדוטות מרתקות מחיי הסדרה וגם ממחיש כיצד חלק מסיפורי החיים האמיתיים של קני קריימר הפכו בסופו של דבר לפרקים בסדרה.

כרטיסים להופעה של קני קריימר בישראל - מרץ 2016


קריימר יופיע בישראל במוזיאון ת"א לאומנות ב-24 במרץ 2016 בשעה 22:00 בערב. מחיר כרטיס הופעה עומד על 164 ש"ח ומכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא. בנוסף, יופיע קריימר גם בפסטיבל הצחוק בראשון לציון ב-23 במרץ ובאולם טריגר בחיפה ב-31 במרץ.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הסטנדאפיסט קני קריימר בישראל - מרץ 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הסטנדאפיסט קני קריימר בישראל - מרץ 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top