היי פייב במופע איחוד - אפריל 2016

יום חמישי, 4 בפברואר 2016

אחרי הרבה מאוד שמועות, להקת היי פייב מתאחדים באופן רשמי ויקיימו הופעה אחת וחד פעמית בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב בחודש אפריל 2016 הקרוב. מה יהיו מחירי הכרטיסים?


להקת היי פייב (Hfive) המיתולוגית שהייתה להקת הבנים הראשונה בישראל וגם המצליחה ביותר, מתאחדת אחרי למעלה מ-15 שנה מאז פירוק הלהקה. הלהקה תעשה זאת בהופעה גדולה בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב בחודש אפריל 2016 הקרוב.



להקת היי פייב, המורכבת מאמיר פיי גוטמן, מייקל הרפז, אייל שחר, עידן יסקין ואייל דסאו הייתה בשנות ה-90 אחת מלהקות הפופ המצליחות ביותר בישראל ונחשבת גם לחלוצה בז'אנר להקות הפופ בישראל. הלהקה הוקמה ב-1996 ע"י חברת הד ארצי ולאחר הוצאת האלבום הראשון, זכתה להצלחה גדולה מאוד בארץ וסיפקה להיטים רבים שכבשו את מצעדי השירים ברדיו ובטלוויזיה - שירים כמו "יום מעונן", "אין לנו מה להפסיד" או "אני".

הלהקה שהצליחה לצבור במהלך השנים מעריצות ומעריצים רבים, הוציאה מאז הקמתה 5 אלבומים שהמשיכו לייצר להיטים רבים כגון "כולם רוקדים עכשיו", "מקדש האהבה" ועוד. בשנת 2000, החליטה הלהקה להתפרק והוציאה את אלבומה "האחרון" שהיווה אלבום פרידה.

בשנים האחרונות התפרסמו ידיעות רבות על ניסיונות לאחד את הלהקה אך רק היום זה הפך לרשמי כאשר הלהקה הודיעה על הופעת איחוד שתתקיים באפריל הקרוב. נכון לעכשיו מדובר על הופעה בודדת אך הלהקה לא פסלה הופעות נוספות במידה ויהיה ביקוש.

כרטיסים להופעת האיחוד של היי פייב - אפריל 2016


הופעת האיחוד של היי פייב תתקיים במוצ"ש ה-9 באפריל 2016 בהיכל מנורה מבטחים (יד אליהו לשעבר) בתל אביב. מחירי הכרטיסים ינועו בין 149 ל-499 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: היי פייב במופע איחוד - אפריל 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: היי פייב במופע איחוד - אפריל 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top