אביצ'י בישראל - יולי 2016

יום שלישי, 23 בפברואר 2016

הדי ג'יי הבינלאומי אביצ'י (Avicii) חוזר להופיע בישראל ויעשה זאת באמפי לייב פארק בראשון לציון בחודש יולי 2016. מחיר הכרטיסים: החל מ-249 ש"ח. איפה קונים כרטיס?

אמפי לייב פארק בראשון הופך להיות המקום החם ביותר בקיץ הקרוב: אחרי שהתבשרנו כי ג'ייסון דרולו יופיע שם והיום בבוקר אף גילינו כי גם סיה תופיע שם באוגוסט הקרוב. עתה אנו מתבשרים כי גם הדי ג'יי המצליח אביצ'י (Avicii) יגיע לישראל ויופיע באמפי לייב פארק בחודש יולי הקרוב.

 
אביצ'י (שמו האמיתי הוא טים ברגלינג) הוא אחד הדי-ג'ייז המצליחים ביותר בעולם וכבר הספיק לשתף פעולה בעבר עם כוכבי ענק כמו דייויד גואטה, מדונה, ניקי רומרו ועוד, אביצי' מוביל את הפסטיבלים הענקיים בעולם כמו Ultra Miami , Tommorowland ורבים נוספים. המגזין הידוע "DJ Magazine" דירג את אביצי' במקום השלישי בעולם בשנים 2012 ו-2013.

במהלך הקריירה המפוארת שלו, הצליח אביצ'י לייצר מספר גדול מאוד של להיטים כמו Wake Me Up, Levels, I could be the one, You Make Me, Hey Brother, Addicted to you ועוד מספר גדול של להיטים. בנוסף, שיתף פעולה עם אמנים המובילים ביותר בעולם המוסיקה כגון מדונה, דיוויד גואטה, ניקי רומרו, לני קרביץ ואפילו האמן היהודי מתיסיהו.

אביצ'י זוכה להצלחה רבה גם בישראל ומחזיק במספר מעריצים גדול מאוד שישמחו לשמוע על בואו לכאן שוב בקיץ הקרוב. הפעם הפעם האחרונה שהופיע כאן היה ב-2012.

כרטיסים להופעה של אביצ'י בישראל - יולי 2016

ההופעה של אביצ'י בישראל תתקיים ב-22 ביולי 2016 באמפי לייב פארק בראשון לציון בשעה 23:00. מחירי הכרטיסים ינועו בין 249 ש"ח במכירה מוקדמת לכרטיסים בדשא ועד 399 ש"ח לכרטיסי VIP. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

  1. למה בשישי למההה אין תחבורה ציבורית הכל יקר צריכים גם לשלם על מחיר מופקע של נסיעות בנוסף לכרטיס ההופעה ?
    לא הוגןןןן

    השבמחק

Item Reviewed: אביצ'י בישראל - יולי 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

אנונימי אמר/ה... 3 ביולי 2016 בשעה 17:53

למה בשישי למההה אין תחבורה ציבורית הכל יקר צריכים גם לשלם על מחיר מופקע של נסיעות בנוסף לכרטיס ההופעה ?
לא הוגןןןן

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: אביצ'י בישראל - יולי 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top