דני רובס ושלמה גרוניך בהיכל התרבות - פברואר 2016

יום ראשון, 14 בפברואר 2016

הזמרים שלמה גרוניך ודני רובס ממשיכים עם המופע המשותף החדש שלהם ומגיעים להופעה גדולה וחגיגית בהיכל התרבות בתל אביב בשבוע הבא עם מרינה מקסימיליאן ומתי כספי. כמה יעלה כרטיס?


דני רובס ושלמה גרוניך בהיכל התרבות. צילום: תומר יעקובסון

הזמרים דני רובס ושלמה גרוניך, שניים מהזמרים הותיקים של ישראל, ממשיכים את המופע המשותף שלהם "עכשיו זה שנינו" ויציגו מופע גדול וחגיגי בהיכל התרבות בתל אביב בשבוע הבא עם אורחים חשובים.

בשנה החולפת הספיקו השניים להופיע בכל רחבי הארץ עם המופע המשותף. סיבוב ההופעות המצליח תועד לאלבום הופעה חיה וזכה להצלחה רבה. עתה כאמור יעלו גרוניך ורובס לראשונה יחד על בימת היכל התרבות בתל אביב בה יארחו גם את מתי כספי ואת מרינה מקסימיליאן.

במופע יבצעו השניים ממיטב השירים האהובים בביצועים חדשים ומפתיעים בחיבורם המוסיקלי, ביניהם : "שירים פשוטים", "בדרך אל האושר", "ציור", "משהו חדש מתחיל", "אחרי שנסעת (ואותך)", "רכבות", "הזמן עובר", "איך הוא שר", "בנאליה לפני השקיעה", הדרבי התל אביבי – "לא נרדמת תל אביב" ו-"יש לי סימפטיה" ועוד רבים.

כרטיסים להופעה של דני רובס ושלמה גרוניך בהיכל התרבות 


ההופעה של שלמה גרוניך ודני רובס בהיכל התרבות תתקיים ב-20 בפברואר 2016 בשעה 21:00 בערב. מחירי הכרטיסים נעים בין 175 ל-235 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

צילום: תומר יעקובסון

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: דני רובס ושלמה גרוניך בהיכל התרבות - פברואר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: דני רובס ושלמה גרוניך בהיכל התרבות - פברואר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top