להקת הפיוז'ן The Aristocrats בדרך לישראל

יום ראשון, 31 בינואר 2016

להקת הפיוז'ן העוצמתית "The Aristocrats" תגיע לישראל בחודש פברואר 2016 ותופיע כאן במועדון רדינג 3 בתל אביב. מחיר כרטיס: 249 ש"ח. איפה קונים?


להקת "The Aristocrats" אשר הוקמה באופן די ספונטני לאחר הצלחה של מופע חד פעמי בכנס המוסיקה NAMM, תגיע לישראל להופעה חד פעמית שתתקיים ב-20 בפברואר 2016 במועדון רדינג 3 בנמל תל אביב.


   
הלהקה כוללת את שלושה מנגני הפיוז'ן הטובים והמובילים בעולם שהם הגיטריסט Guthrie Govan, המתופף Marco Minnemann והבסיסט Bryan Beller. מאז שהוקם ההרכב, הספיקו כבר השלושה להוציא שלושה אלבומים מצליחים כאשר האחרון שבהם הוא "Tres Caballeros" שיצא אשתקד ועליו מבוסס סיבוב ההופעות הנוכחי.

סגנון הלהקה של "The Aristocrats" הוא שילוב של מוסיקת פיוז'ן וג'אז רוק עם פרוגרסיב רוק ואפילו הבי מטאל. הלהקה ידועה בזכות העוצמה והוירטואזיות שהיא מייצרת על הבמה.

כרטיסים להופעה של The Aristocrats בישראל


ההופעה של הלהקה בישראל תתקיים ב-20 בפברואר 2016 במועדון רדינג 3 בתל אביב בשעה 22:00. מחיר הכרטיסים הוא 249 ש"ח ומכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: להקת הפיוז'ן The Aristocrats בדרך לישראל Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: להקת הפיוז'ן The Aristocrats בדרך לישראל Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top