פאט בון בישראל - מרץ 2016

יום ראשון, 3 בינואר 2016

פאט בון בישראל - מרץ 2016
פרסום ראשון: הזמר הותיק פאט בון (Pat Boone) יגיע לישראל בחודש מרץ 2016 ויופיע בהיכל התרבות בתל אביב. מחיר כרטיס: החל מ-200 ש"ח. איפה קונים כרטיס?


פרסום ראשון: הזמר האגדי של שנות ה-50 פט בון (Pat Boone) מגיע לישראל להופעה אחת בלבד בהיכל התרבות בתל אביב בחודש מרץ 2016 הקרוב יחד עם להקתו המונה 15 נגנים.

לרכישת כרטיסים להופעה של פאט בון בישראל באמצעות קניה מאובטחת ומהירה לחצו כאן

פאט בון יגיע לישראל כשהוא בן לא פחות מ-81! בון עשה את תהילתו בשנות ה-50 וה-60 והיה אחד הזמרים המצליחים ביותר בתקופה זו כאשר להיטיו הרבים כבשו את מצעדי השירים האמריקאי ושברו שיאים שעד היום אף זמר עדיין לא שבר אותם. להיטיו התחרו היטב בלהיטיו של אלביס פרסלי (בסוף שנות ה-50, פרסלי הופיע אף כזמר פותח בהופעותיו של בון).

בין להיטיו הגדולים ביותר של פאט בון אפשר לציין את:  "Ain't That a Shame", "ספידי גונזלס", "Moody River" "April Love" ועוד להיטים רבים. חובבי הסרטים של "אסקימו לימון" זוכרים גם הם בוודאי כמה שירים של בון שליוו את פסקול הסרט.

בון נחשב לאוהד ישראל ומכונה כ"שגריר הנוצרי הרשמי של ארץ הקודש" כאשר הוא מרבה לבקר בישראל באופן קבוע יחד עם משלחות נוצריות. ב-1960 הוא אף כתב את מילות השיר לסרט הקלאסי "אקסודוס".

כרטיסים לפאט בון בישראל - מרץ 2016


ההופעה של פאט בון בישראל תתקיים בהיכל התרבות בתל אביב ב-1 במרץ 2016 בשעה 20:30. מחירי הכרטיסים נעים בין 200 ל-795 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


צפו בביצוע קלאסי של פאט בון לאחד מלהיטיו "Love Letters In The Sand":


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פאט בון בישראל - מרץ 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פאט בון בישראל - מרץ 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top