כרטיסים למגהדת' בישראל - יולי 2016

יום חמישי, 28 בינואר 2016

להקת המטאל הענקית מגאדת' (Megadeath) חוזרת לישראל בפעם החמישית ותופיע כאן באמפי פארק ראשון לציון בחודש יולי 2016 הקרוב. מחיר כרטיסים: החל מ-354 ש"ח. איפה קונים? בכתבה הבאה.


להקת מגהדת' בישראל - יולי 2016  Ted Van Pelt מאתר פליקר (CC BY 2.0)

הם חוזרים: לאחר הביטול ב-2014 בעקבות מבצע צוק איתן, להקת מגהדת' (Megadeath) חוזרת לישראל להופעה גדולה וחד פעמית באמפי לייב פארק בראשון לציון בחודש יולי 2016 הקרוב.

לרכישת כרטיסים להופעה של מגהדת' בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

בעקבות ביטול המופע של הלהקה בפעם האחרונה, סולן ומנהיג מגהדת' דייב מאסטיין הביע צער על הביטול והבטיח לחזור לכאן ברגע שיתאפשר הדבר. הלהקה אף הוציאה בשנה שעברה שירים שעסקו בישראל ועתה כאמור, הוא מצליח לעמוד במילתו ויגיע להופעה בארץ לשמחת מעריצי הלהקה הרבים בישראל.

להקת מגאדת' שהוקמה בשנת 1983 נחשבת לאחת הלהקות הגדולות והחשובות ביותר במוזיקת המטאל ומונה מספר מעריצים גדול במיוחד גם בישראל. בז'אנר מוזיקת המטאל, נהוג לציין את מגאדת' כאחת מארבע הלהקות החשובות ביותר יחד עם מטאליקה, סלייר ואנתרקס.

הרכב הלהקה שיגיע לישראל ביולי הקרוב יכלול הפעם את הסולן והגיטריסט דייב מאסטיין יחד עם הבסיסט המקורי של ההרכב דיוויד אלפסון, הגיטריסט קיקו לוריירו והמתופף הידוע כריס אדלר מלהקת Lamb Of God שהצטרף למגהדת' אשתקד.

הלהקה הוציאו לאחרונה את אלבומם "Dystopia" שזכה להצלחה גדולה בעולם המטאל ושיריו זכו למיליוני צפיות ביוטיוב. בין השירים המוכרים ביותר של הלהקה מכל השנים ניתן לציין את "Holy Wars", "Symphony Of Destruction", או את "Peace Sells Buts Who's Buying?".

כאמור, זאת לא תהיה הפעם הראשונה של מגהדת' בישראל. כבר בשנת 1994 הגיעו לכאן חברי הלהקה והופיעו בתל אביב ומאז הגיעו לכאן עוד 3 פעמים כאשר הפעם האחרונה הייתה ב-2011. ההופעה השנה תהיה ההופעה החמישית של הלהקה בישראל.

כרטיסים להופעה של מגהדת' בישראל - יולי 2016


ההופעה של מגהדת' בישראל תתקיים ב-2 ביולי 2016 באמפי לייב פארק בראשון לציון (מול הסופרלנד) בשעה 21:30. מחירי הכרטיסים נעים בין 354 ל-554 ש"ח כאשר הכרטיסים היקרים יקנו לרוכשים מקומות בגולדן רינג ו-2 בירות במתנה. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

האזינו לאחד מהשירים החדשים של מגהדת' "Fatal Illusion":


  
תמונה למעלה: Ted Van Pelt מאתר פליקר (CC BY 2.0)

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים למגהדת' בישראל - יולי 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים למגהדת' בישראל - יולי 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top