כרטיסים לאופרה לה צ'נרנטולה - מרץ 2016

יום שלישי, 26 בינואר 2016

כרטיסים לאופרה לה צ'נרנטולה - מרץ 2016
האופרה המפורסמת "לה צ'נרנטולה" (La Cenerentola) של המלחין האיטלקי ג'ואקינו רוסיני מגיעה לבימת האופרה הישראלית בחודש מרץ 2016 הקרוב. מחיר כרטיס: החל מ-135 ש"ח. איפה קונים כרטיס?


האופרה הישראלית תעלה לבמות בקרוב את האופרה הידועה של המלחין האיטלקי המפורסם ג'ואקינו רוסיני "לה צ'נרנטולה" - הגירסה האופראית לסיפורה של סינדרלה, בניצוחו של דניאל כהן יחד עם מקהלת האופרה הישראלית.

לרכישת כרטיסים לאופרה "לה צ'נרנטולה" באמצעות קניה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

"לה צ'נרנטולה" של רוסיני היא אופרה בשתי מערכות המבוססת על סיפור הילדים המפורסם "סינדרלה" בליברית שכתב Jacopo Ferretti ועלתה לראשונה ב-1817 ברומא. רוסיני כתב את האופרה כשהוא בן 25 במשך 3 שבועות בלבד והיא נחשבת לאחת מיצירותיו הטובות ביותר.

האופרה כאמור מבוססת על סיפור סינדרלה המפורסם וידועה כקלילה ביותר ומתאימה לא רק לאוהבי האופרה הכבדים. האופרה מביאה את סיפור סינדרלה בתיבול הומוריסטי ובשינויים קלים מהסיפור המקורי וכך למשל את אימה הרעה של סינדרלה מחליף אב רשע ואת נעל הזכוכית שסינדרלה מאבדת, מחליף צמיד.

בין הסולנים והסולניות הראשיים באופרה ייקחו חלק אנליסה סטרופה ונעמה גולדמן כצ'נרנטולה (סינדרלה), קנת' טראבר כרמירו, ענת צ'רני, יעל לויטה ועוד. המנצח על האופרה יהיה דניאל כהן ומנצח המקהלה יהיה איתן שמייסר.

כרטיסים לאופרה "לה צ'נרנטולה"- מרץ 2016


האופרה תעלה במהלך חודש מרץ 2016 במספר תאריכים ותתקיים בבית האופרה הישראלית במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. מחיר הכרטיסים נע בין 135 ל-395 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה. ניתן לרכוש כרטיסים באמצעות האתר הבא.

צפו בסולניות האופרה הישראלית ענת צ'רני ויעל לוינטל מספרות על האופרה שתעלה בקרוב:


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים לאופרה לה צ'נרנטולה - מרץ 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים לאופרה לה צ'נרנטולה - מרץ 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top