להקת בלו אויסטר קאלט בישראל - יולי 2016

יום ראשון, 17 בינואר 2016

להקת בלו אויסטר קאלט בישראל - יולי 2016
להקת הרוק האמריקאית "בלו אויסטר קאלט" (Blue Oyster Cult) תגיע לישראל להופעה אחת בחודש יולי 2016 ותופיע באמפי ווהאל בפארק הירקון בתל אביב. כמה יעלה כרטיס? ואיפה קונים?


עוד הופעת חו"ל בדרך לישראל: היום אנו מתבשרים על להקת בלו אויסטר קאלט (Blue Oyster Cult) שתגיע לישראל בחודש יולי 2016 הקרוב ותופיע באמפי וואהל אשר בפארק הירקון תל אביב.

בלו אויסטר קאלט היא להקת רוק כבד אמריקאית וותיקה שפועלת החל משנת והצליחה לשרוד עד היום כאשר עברה כמה שינויים וגלגולים במהלך הדרך. להיטי הענק של הלהקה "Burnin' For You" ו-"(Don't Fear) The Reaper" הם השירים איתם היא מזוהה ביותר. האחרון גם שכה להשתתף בסרט ליל המסכות ובאחד בהפדרים של הסופר האמריקני הרלן קובן.

במהלך שנות פעילותה, הצליחה הלהקה להוציא אלבומים רבים כאשר האחרון שבהם "Curse of the Hidden Mirror" יצא בשנת 2001 (שנה לאחר מכן יצא גם אלבום הופעה של הלהקה). את הלהקה מביאה לישראל חברת פרוגסטייג' שהביאה לכאן השנים האחרונות הופעות חו"ל רבות מתוכן גם את ההופעה של מנפרד מן שבוטלה ברגע האחרון.

בעקבות פרסומים קצת מבלבלים ברשת, גולשים רבים חשבו כי בלו אויסטר קאלט תופיע בפארק הירקון שיכול להכיל עשרות אלפי צופים, אך בדף הפייסבוק של פרוגסטייג' דאגו לעדכן ולהבהיר כי מדובר כמובן בהופעה באמפי וואהל שנמצא בפארק הירקון ולא הופעה בפארק עצמו.

כרטיסים לבלו אויסטר קאלט בישראל - יולי 2016


ההופעה של בלו אויסטר קאלט בישראל תתקיים ב-28 ביולי 2016 באמפי וואהל בתל אביב. מחירי הכרטיסים נעים בין 249 ל-459 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה כאשר 100 הכרטיסים הראשונים יימכרו במחיר מוזל. את הכרטיסים ניתן לקנות באתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: להקת בלו אויסטר קאלט בישראל - יולי 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: להקת בלו אויסטר קאלט בישראל - יולי 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top