בילי אליוט המחזמר בישראל - קיץ 2016

יום ראשון, 13 במרץ 2016

רשמי וסופי: המחזמר המצליח בילי אליוט עושה עלייה ויציג סדרת הופעות בגרסה הישראלית במהלך קיץ 2016 בסיטי הול סינמה סיטי בגלילות. אושרי כהן, אבי קושניר ודפנה דקל ישחקו בתפקידים הראשיים. כמה עולים כרטיסים? בכתבה הבאה.

בילי אליוט המחזמר בישראל - יוני 2016
  
עכשיו זה רשמי: אחרי שמועות רבות, עתה זה רשמי וסופי. המחזמר בילי אליוט המבוסס על הסרט המפורסם משנת יגיע בגרסה הישראלית בחודשים יוני ויולי לבימת הסיטי הול בסינמה סיטי גלילות ובו ישתתפו השחקנים אושרי כהן, אבי קושניר ודפנה דקל. בימאי המחזמר הוא אלדד גרויסמן המחזמר תורגם לעברית ע"י אלי ביזאווי.

לרכישת כרטיסים למחזמר בילי אליוט באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

את התפקיד של בילי אליוט יגלמו לסירוגין השחקנים שון זילברשטיין וארנון הרינג ואותם ילוו עשרות שחקנים, רקדנים וזמרים שישתתפו במהלך הסצנות השונות של המחזה. אושרי כהן יגלם את דמותו של טוני - אחיו של בילי ואבי קושניר יגלם את אביו של בילי. את דמותה של המורה לרקוד - גב' וליקינסון, תגלם השחקנית דפנה דקל.

גרסת המחזמר לסרט בילי אליוט עלתה לראשונה בבריטניה ב-2005 בווסט אנד בלונדון וזכתה להצלחה רבה וגדולה. את המוסיקה למחזמר כתב הזמר והמלחין אלטון ג'ון ואת התסריט של המחזה כתב ע"י כותב התסריט של הסרט לי הול.

הסיפור המרכזי של בילי אליוט בסרט ובמחזמר מספר על נער בן 11 שבמקום ללמוד אגרוף, מחליט ללמוד את ריקודי הבלט בניגוד למצופה ממנו ע"י משפחתו והקהילה שלו. הסיפור מתקיים על רקע שביתת הכורים בבריטניה של 1984 ומציג סיפור של כח רצון, דעות קדומות ועוני שעדיין רלוונטי גם לתקופתנו וגם לאזורינו.

הגירסה המקורית של המחזמר בילי אליוט שבווסטאנד כוללת ריקוד, מוסיקה, שירה ותפאורה ססגונית הכוללת מסכי וידאו קליפים כחלק מהתפאורה. המחזמר ממשיך להציג בווסטאנד עד היום ועולה במקביל בגרסאות שונות במדינות רבות ברחבי העולם כמו ארצות הברית, ברזיל, אוסטרליה ועוד.

כרטיסים למחזמר בילי אליוט 2016

המחזמר בילי אליוט בישראל יחל מחודש יוני באולם סיטי הול בסינמה סיטי בגלילות ובאולמות נוספים. מכירת הכרטיסים להופעות בגלילות מתבצעת באמצעות האתר הבא. מכירת הכרטיסים להופעות בקרית מוצקין מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: בילי אליוט המחזמר בישראל - קיץ 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: בילי אליוט המחזמר בישראל - קיץ 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top