כרטיסים להצגה מר ורטיגו - תיאטרון גשר

יום רביעי, 9 בדצמבר 2015

תיאטרון גשר מעלה לראשונה עיבוד חדש למחזה "מר ורטיגו" המבוסס על ספרו הידוע של פול אוסטר. ההצגה תרוץ בתיאטרון גשר ובהיכל התרבות מודיעין במהלך החודשים דצמבר 2015 וינואר-מרץ 2016. כמה עולים כרטיסים ואיפה מזמינים?


כרטיסים להצגה מר ורטיגו - תיאטרון גשר

הבימאי עירד רובינשטיין והמחזאי יואב שוטן-גושן מעלים לראשונה בתיאטרון גשר את המחזה "מר ורטיגו" על פי ספרו הידוע של הסופר האמריקאי פול אוסטר שירוץ במהלך החודשים הקרובים בת"א ובמודיעין.

לרכישת כרטיסים להצגה מר ורטיגו באמצעות קנייה מאובטחת ומהירה לחצו כאן

עלילת המחזה מספרת על נער יתום בשם וולט שמגולם ע"י השחקן הלל קפון, שזר מסתורי מבטיח ללמד אותו לעוף. הזר (גלעד קטלר), מאסטר יהודי, לוקח את וולט למסע אל המחוזות האפלים של אמריקה ושל נפשו שלו. וולט אמנם מצליח להמריא באוויר, אבל המרדף אחר האושר מביא איתו גם שלל יסורים. התעופה גובה מהילד ההולך ומתבגר מחיר כבד והוא נכנס לסחרור אלים ומסוכן. העלילה מתפתלת ורצופה אירועים עד לסיום הבלתי נמנע.

עוד משתתפים בהצגה: אנג'לה שטיינגרט, אורי יניב, קארין סרויה, מיקי לאון, לוסי דובינצ'יק, פאולו א. מואורה ומיכאל ריבקין. ההצגה מבויימת על ידי עירד רובינשטיין שהשתתף כאמור גם בכתיבת המחזה.

כרטיסים להצגה מר ורטיגו - תיאטרון גשר


ההצגה "מר ורטיגו" תרוץ במהלך החודשים דצמבר 2015 - מרץ 2016 באולם נגה בתיאטרון גשר בת"א ובהיכל התרבות מודיעין. מחירי הכרטיסים נעים בין 99 ל-295 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

קיראו ביקורת על ההצגה מר ורטיגו באתר "כרטיסים ברשת" בעמוד הבא

צילום- רדי רובינשטיין

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים להצגה מר ורטיגו - תיאטרון גשר Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים להצגה מר ורטיגו - תיאטרון גשר Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top