דולי הפנינים באופרה הישראלית - קיץ 2016

יום חמישי, 31 בדצמבר 2015

דולי הפנינים באופרה הישראלית - קיץ 2016
גם האופרה "דולי הפנינים" של המלחין הצרפתי הידוע ז'ורז' ביזה, תעלה בעונה החדשה של האופרה הישראלית בקיץ 2016. כמה זה יעלה לכם? והיכן קונים כרטיסים? בכתבה הבאה.


לצד האופרות "לה טרובדור", "המכשף" ועוד, תעלה האופרה הישראלית בעונה הקרובה שלה גם את האופרה "דולי הפנינים" של המלחין ז'ורז' ביזה בניצוחו של הבימאי פרנצ'סקו איבן צ'יאמפה ובבימויה של הבימאית לוטה דה ביר בחודש יוני 2016 הקרוב.

לרכישת כרטיסים לאופרה דולי הפנינים באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

האופרה דולי הפנינים בת 3 המערכות, היא האופרה הראשונה שביזה הלחין והיא עולה לראשונה באופרה הישראלית. העלילה מספרת על אהבה עזה וחברות אמיצה לחוף הים בסרי לנקה. נדיר וזורגה החברים בלב ובנפש מתחרים על ליבה של כוהנת הדת ליילה.

את תפקידה של ליילה יגלמו הילה בג'יו אלה וסילביצקי, את תפקידו של נדיר הצייד יגלמו רוברט מקפירסון ואלכסיי דולגוב ואת זורגה יגלמו נתן גאן מייקל ואנתוני מגי. התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון ומקהלת האופרה הישראלית בניצוחו של איתן שמייסר ילוו את האופרה שתוצג בשפה הצרפתית ותימשך כשעתיים וחצי.

כרטיסים לאופרה "דולי הפנינים" באופרה הישראלית - יוני ויולי 2016


האופרה "דולי הפנינים" תעלה בבית האופרה בתל אביב במהלך החודשים יוני ויולי 2016. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-125 ועולים בהתאם למיקום הישיבה. ניתן לרכוש כרטיסים לאופרה באמצעות האתר הבא.

צפו בסולנית הילה בג'יו שמגלמת את ליילה, מספרת על האופרה:


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: דולי הפנינים באופרה הישראלית - קיץ 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: דולי הפנינים באופרה הישראלית - קיץ 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top