המחזמר מרי לו - כרטיסים ולוח הופעות 2016

יום שלישי, 6 בספטמבר 2016

המחזמר מרי לו - כרטיסים ולוח הופעות 2016
המחזמר המצליח מרי לו המבוסס על שיריו של צביקה עם שיר מורנו ומאיה בוסקילה בתפקידים הראשיים ממשיך בהופעות גם בקיץ 2016. מי עוד ישתתף? כמה עולים כרטיסים? ואיפה קונים? בכתבה הבאה.

המחזמר המצליח מרי לו המבוסס על שיריו של צביקה פיק בכיכובם של שיר מורנו, מאיה בוסקילה, גיא זוארץ ועוד, ממשיך להציג הופעות רבות ברחבי הארץ גם בקיץ 2016 כולל הופעות גדולות בהיכל התרבות בתל אביב.

לרכישת כרטיסים למחזמר מרי לו 2016 באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

המחזמר מרי לו עלה לראשונה לבמות ב-2002 וזכה להצלחה אדירה בישראל ואף בחו"ל. המחזמר מבוסס על 25 שירים של צביקה פיק ונכתב ע"י דן אלמגור וסטיבן דקסטר על פי סיפור של מירית שם אור. עלילת המחזמר מתרחשת בישראל של שנות השבעים. ומתפרשת על פני עשור שלם. במרכזה סיפור אהבה בין שלושה צעירים בעיר חוף ישראלית בתחילת שנות השבעים. גבריאל הצעיר נקלע בין אהבתו למרי לו התוססת החולמת להיות כוכבת לבין אהבתה המסורה של אלה חברתו.
   
את מרי לו תשחק הפעם השחקנית שיר מורנו ואת אימה של מרי לו תשחק מאיה בוסקילה. אילו גיא זוארץ ישחק את התפקיד של גבריאל. עוד משתתפים במחזמר, השחקנים: אסף הרץ, שיר מורנו, ישראל אטיאס, גאלה קוגן, טום באום והילה סעדה.

כרטיסים למחזמר מרי לו 2016 

המחזמר מרי לו יציג הופעות רבות במהלך קיץ 2016 בערים רבות ברחבי הארץ. מחירי הכרטיסים נעים בין 74 ל-154 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

המחזמר מרי לו - לוח הופעות 2016

להלן לוח ההופעות של המחזמר מרי לו לחודשים הקרובים:


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: המחזמר מרי לו - כרטיסים ולוח הופעות 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: המחזמר מרי לו - כרטיסים ולוח הופעות 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top