"ספר דוד המלך" - הצגה חדשה בתיאטרון גשר

יום שישי, 20 בנובמבר 2015

ספר דוד המלך הצגה חדשה בתיאטרון גשרתיאטרון גשר יעלה במרץ 2016 הצגה חדשה בשם "ספר דוד המלך" שתציג גרסה היסטורית מודרנית לסיפור התנ"כי של דוד המלך. מתי? איפה? וכמה יעלו כרטיסים? בכתבה הבאה.


תיאטרון גשר יעלה בקרוב (מרץ 2016) את ההצגה "ספר דוד המלך" המבוססת על הרומן של הסופר היהודי גרמני שטפן היים ומתארת גרסה היסטורית מודרנית לסיפורו של דוד המלך, אחת הדמויות המשפיעות ביותר על העם היהודי.

לרכישת כרטיסים להצגה ספר דוד המלך באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

ההצגה שמבויימת ע"י יבגני אריה מתארת את סיפור דוד באמצעות בנו, שלמה המלך שקלחת השמועות אודות אישיותו, בחירותיו המיניות והדם של אביו, מחליט להזמין לארמונו את ההיסטוריון איתן בן הושעיה שיחקור את סיפורו של דוד ויציג דו"ח מפורט. ההיסטוריון איתן מראיין עדים שהכירו את המלך, קרובי משפחה, נשים, מאהבות, גנרלים, פרחחים, ומסתבך בכבלי ההיסטוריה.

ההצגה תציג מפגש בין אינטלקטואל יחיד וארמון עתיר תככים המעלה שאלות בנוגע לדרכים שבהן אנו מספרים לעצמנו את ההיסטוריה שלנו. הרהור מודרני על גיבור החותר לאמת בסחי השחיתות של נציגי השלטון.

רשימת המשתתפים: אלון פרידמן, דורון תבורי, גלעד קלטר, אורי יניב, מיקי לאון, יובל ינאי, בוריס אחנוב, הנרי דוד, שיר שנער, גל בן עמרה, יבגני טרלצקי, ויטלי פוקס, ליליאן רות, קארין סרויה, רות רסיוק, בר שדה, דניאל סטיופין, אלכסנדר סנדרוביץ'

כרטיסים להצגה "ספר דוד המלך" - מרץ 2016


הצגות הבכורה של ההצגה "ספר דוד המלך" יתקיימו במהלך חודש מרץ 2016 באולם נגה בתיאטרון גשר. מחירי הכרטיסים נעים בין 205 ל-255 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר בראבו בעמוד הבא.

להלן לוח המופעים של ההצגה "ספר דוד המלך":

תל אביב-יפו תיאטרון גשר - אולם נגה
רכישת כרטיסים
תיאטרון גשר - אולם נגה
רכישת כרטיסים
תיאטרון גשר - אולם נגה
רכישת כרטיסים

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: "ספר דוד המלך" - הצגה חדשה בתיאטרון גשר Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: "ספר דוד המלך" - הצגה חדשה בתיאטרון גשר Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top