טום הארל בישראל - ינואר 2016

יום ראשון, 22 בנובמבר 2015

חצוצרן הג'אז הבינלאומי והמצליח טום הארל (Tom Harrell) יגיע לישראל להופעת בכורה עולמית במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. מחיר כרטיס: החל מ-90 ש"ח. איפה קונים?


טום הארל בישראל  - ינואר 2016

החצוצרן המפורסם טום הארל (Tom Harrell) יגיע לישראל במסגרת פסטיבל ג'אז במשכן 2016 ויקיים במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב הופעת בכורה עולמית של מופעו החדש Colors of a Dream 2.

לרכישת כרטיסים להופעה של טום הארל בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

הארל בן ה-69 הוא אחד החצוצרנים המצליחים ביותר במוסיקת הג'אז ומחזיק קריירה ענפה ומלאה באלבומים מצליחים, הרכבים מגוונים ועבודה עם אמני הג'אז הגדולים ביותר בעולם. במהלך הקריירה, הארל הספיק לעבוד בין היתר עם אמנים כמו לי קוניץ, הוראס סילבר, ג'ורג' ראסל, ופיל וודס ובסך הכל, הספיק להשתתף במעל 260 אלבומים שונים. הארל נחשב גם ליוצר וקומפזיטור מצוין וקטעיו עובדו ובוצעו ע"י אמנים רבים כגון רון קרטר, קני בארון, כריס פוטר ועוד אמנים רבים.

במהלך השנים הארל הקים מספר הרכבים על שמו שזכו להצלחות רבות ואיתם הקליט והופיע ברחבי העולם. ההרכב החדש של הארל Colors of a Dream 2 הוא למעשה גרסה חדשה להרכב Colors of a Dream הראשון שהוקם ב-2013. המופע צפוי לשלב יחד עם מוסיקת הג'ז גם סגנונות כמו פאנק ומוזיקה לטינית.

ההרכב יחל להופיע ברחבי העולם עם המופע החדש כאשר ישראל תהיה המקום הראשון להופעה זו. חברי ההרכב שיופיעו בישראל הם Aleel Shaw, Wayne Escoffery, Ugonna Okegwo  Johnathan Blake ואליהם חובר הגיטריסט והזמר האפריקאי ליונל לואקי (Lionel Loueke).

כרטיסים להופעה של טום הארל בישראל - ינואר 2016


ההופעה של טום הארל בישראל תתקיים ב-8 בינואר 2016 בשעה 22:00 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב.  מחירי הכרטיסים נעים בין 90 ל-145 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה. מכירת הכרטיסים להופעה מתבצעת באמצעות האתר הבא.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: טום הארל בישראל - ינואר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: טום הארל בישראל - ינואר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top