מופע הארנבות של ד"ר קספר - ינואר 2016

יום חמישי, 26 בנובמבר 2015
מופע הארנבות של ד"ר קספר  - ינואר 2016

להקת הרוק הוותיקה "מופע הארנבות של ד"ר קספר" ממשיכה עם הקאמבק שלה ומציגה מופע חדש במועדון התיאטרון בת"א בחודש ינואר הקרוב לרגל השקת האלבום החדש "נגיעות".


להקת מופע הארנבות של ד"ר קספר ממשיכה את הצלחת הקאמבק שלה ומשיקה מופע חדש לרגל השקת אלבום חדש שיתקיים במועדון התיאטרון בת"א בחודש ינואר 2016 הקרוב.

הקספרים היו אחד מהרכבי הרוק המצליחים ביותר בשנות ה-90 בישראל והתפרקו ב-1996. הלהקה הציגה סגנון רוק ישראלי חדש וסללה את הדרך להרכבי רוק חדשים שבוא בעקבותיה. בין הלהיטים הגדולים ביותר של הלהקה אפשר למנות את "בשמלה אדומה", "אחלום לנצח", "תראו אותי", "עולם שקט" ועוד.

בשנים האחרונות חזרה הלהקה לפעילות מלאה והספיקה להוציא 2 אלבומים נוספים. בחודש מאי האחרון, השיקה הלהקה סינגל חדש בשם "מנגינות" שמהווה את הסינגל הראשון לאלבום חדש שצפוי לצאת בחודשים הקרובים בחברת הליקון. במקביל להשקת האלבום, תציג הלהקה מופע חדש שיושק כאמור במועדון התיאטרון בחודש ינואר הקרוב ויציג את כל הלהיטים של הלהקה לאורך פעילותה השנים.

כרטיסים למופע הארנבות של ד"ר קספר - ינואר 2016


המופע החדש של הקספרים יתקיים ב-28 בינואר 2016 בשעה 22:00 במועדון התיאטרון. מחיר הכרטיסים עומד על 134 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר זאפה בעמוד הבא.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מופע הארנבות של ד"ר קספר - ינואר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מופע הארנבות של ד"ר קספר - ינואר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top