כרטיסים לתערוכת המיניאטורות "מיקרו ארט" ביפו

יום שלישי, 8 בדצמבר 2015

תערוכה חדשה של אמן הקריקטורות הבריטי וויליארד וויגאן זוכה פרס גינס תציג במרכז המבקרים של יפו העתיקה "תמונות יפואיות". כל הפרטים, בכתבה הבאה.


בתערוכה "מיקרו ארט" שתפתח במרכז המבקרים של יפו העתיקה "תמונות יפואיות", מציג ויגאן מיקרוקוסמוס תרתי משמע - עולם ממוזער וקסום של גיבורי אגדות ילדים; סינדרלה ואחיותיה המרושעות, כיפה אדומה, פינוקיו ועוד.  כל היצירות מוצגות בקוף המחט או על ראש סיכה וניתן לראותן רק מבעד  לעדשת המיקרוסקופ.

לרכישת כרטיסים מהירה לתערוכה מיקרו ארט ביפו באמצעות קנייה מאובטחת לחצו כאן

ויגאן, במקור מברמינגהם בריטניה, עובד על כל יצירה בין חודשיים לשלושה חודשים ובכדי לפסל בממדים של אלפית המילימטר (מיקרון), הוא משתמש במיקרוסקופ ואזמל כירורגי, שבעצמו כמעט ואינו נראה לעין. העבודה דורשת ממנו מאמץ פיזי ונפשי שכן ויגאן נכנס למצב מדיטטיבי בו הוא שולט על נשימותיו, מאט את דופק ליבו ומפסל במרווחי הזמן שבין פעימות הלב כדי להפחית את רעידות ידיו. אפילו הדהוד הנגרם מתנועה בחוץ עלול להשפיע על יצירתו.

ויגאן זכה להיכנס לספר השיאים של גינס לאחר שיצר את פיסת האומנות הזעירה בעולם, אופנוע "הארלי" בקצה שיערה שגילח מזקנו, בגודל שלושה מיקרון בלבד (קטן יותר מתא דם של אדם). את האופנוע יצר במשך 5 שבועות והיא עשויה מ 12 שבבי זהב. 

כרטיסים לתערוכת מיקרו ארט - דצמבר/ינואר 2016


התערוכה "מיקרו ארט" תוצג במרכז המבקרים "תמונות יפואיות" מדי יום עד ה-30 בינואר 2016 שעות וימי פתיחה הם: ראשון – חמישי וגם שבת: 09:00-17:00. שישי – סגור. מחירי הכרטיסים הם: מבוגר: 35 ₪ ילד: (4-18) 25 ש"ח או אזרח וותיק 17 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים לתערוכת המיניאטורות "מיקרו ארט" ביפו Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים לתערוכת המיניאטורות "מיקרו ארט" ביפו Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top