עשר דקות מהבית - הבימה

יום רביעי, 14 באוקטובר 2015

עשר דקות מהבית - הבימה
תיאטרון הבימה מעלה את ההצגה החדשה "עשר דקות מהבית" לציון 20 שנה לרצח רבין בהשתתפותם של דב רייזר, נתי רביץ ועוד. כל הפרטים בכתבה הבאה.


לרגל ציון 20 שנה לרצח יצחק רבין, מעלה תיאטרון הבימה הצגה חדשה בשם "עשר דקות מהבית" שכתבה מאיה ערד וביים שי פיטובסקי. המחזה בוחן את השתלשלות האירועים באחד הצמתים המשמעותיים בדרך השלום של יצחק רבין ז"ל. שנה לאחר שחתם על השלב הראשון של הסכמי אוסלו, נחטף חייל ישראלי ומוחזק בשטח שנמסר לריבונות פלסטינית.

חזון השלום של רבין עומד למבחן ורבין ניצב מול דילמה מנהיגותית ואישית אדירה. ברגעים קריטיים אלה, כאשר שעון עצר קוצב את חיי החטוף ואם מתחננת על חיי בנה, מציפים את המנהיג הדגול זיכרונות מן העבר וחזיונות מן העתיד. היסטוריה של מדינה שלמה ושל איש אחד מתקפלת ונפרשת בתקופה של שלושה ימים מורטי עצבים, כשרבין מקבל סדרה של החלטות שנויות במחלוקת הלוחצות על כפתורי הרגש הלאומיים, עד עצם היום הזה.

הצגה משתתפים השחקנים דב רייזר, נתי רביץ, איילת רובינסון, ריקי בליך, רזיה ישראלי, נעמה ארמון, רות לנדאו, אהרון אלמוג, הראל מוראד. את המוסיקה להצגה כתב אלברטו שוורץ.

כרטיסים להצגה עשר דקות מהבית


ההצגה תחל לרוץ החל מאמצע חודש אוקטובר 2015. מחירי הכרטיסים להצגה נעים בין 74 ל-90 ש"ח. ניתן לרכוש כרטיסים באמצעות אתר בראבו בעמוד הבא או באמצעות הרשימה הבאה:

תל אביב-יפו תיאטרון הבימה - אולם רובינא
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה - אולם רובינא
רכישת כרטיסים

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

Item Reviewed: עשר דקות מהבית - הבימה Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

אנונימי אמר/ה... 21 בנובמבר 2015 בשעה 23:43

הצגה מעולה

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: עשר דקות מהבית - הבימה Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top