אמה שפלן בישראל - דצמבר 2015

יום שלישי, 6 באוקטובר 2015

אמה שפלן בישראל - דצמבר 2015
הזמרת הידועה אמה שפלן חוזרת לישראל לסדרת הופעות בחיפה ובתל אביב בחודש דצמבר 2015. מחיר כרטיס: החל מ-204 ש"ח. איפה קונים כרטיסים? 


זמרת הסופרן הידועה ואחת המוכרות ביותר בעולם אמה שפלן תגיע לישראל בחודש דצמבר הקרוב ותופיע בהיכל התרבות בתל אביב ובהיכל רענן כץ בחיפה.

לרכישת כרטיסים להופעה של אמה שפלן בישראל באמצעות קניה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

אמה שפלן בת ה-41 היא זמרת סופרן צרפתייה שהחלה את דרכה כזמרת מוסיקה קלאסית אך עם השנים והתפתחות הקריירה שלה שינתה את סגנונה ויצרה סגנון מוסיקלי חדש אשר משלב בין אופרה, מוסיקת טראנס ופופ. כבר בגיל 18 שיתפה פעולה עם הזמר הצרפתי ז'אן-פטריק קפדוויל ויחד איתו היא הוציאה את אלבומה הראשון "קרמינה מאו" ובו שרה בשפה הלטינית.

למרות ששפלן דוברת צרפתית גם באלבומיה שיצאו לאחר מכן בחרה הזמרת לשיר בשפה האיטלקית של המאה ה-13. במהלך הקריירה שלה, הספיקה שפלן לשתף פעולה גם עם הזמר היווני יורגוס דאלארס ולהופיע באולמות הגדולים והמוכרים ביותר באירופה. שיתוף פעולה נוסף שעשתה שפלן היה עם המלחין הניו זילנדי גראם רוול שבזכותו סללה את הדרך להכרה בינלאומית רחבה במיוחד בארצות הברית. אחד הלהיטים הגדולים ביותר של שפלן הוא השיר Spente Le Stelle.

זאת לא תהיה הפעם הראשונה שאמה שפלן תופיע בישראל. שפלן כבר הופיעה בארץ לפני כשש שנים ועתה כאמור היא חוזרת למספר הופעות בחורף הקרוב.

כרטיסים לאמה שפלן בישראל - דצמבר 2015


ההופעה של אמה שפלן בישראל תתקיים ב-22 בדצמבר 2015 בהיכל רענן כץ בחיפה וב-23 ו-24 בהיכל התרבות בתל אביב. מחיר כרטיס להופעה מתחיל ב-204 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים להופעה בחיפה מתבצעת באמצעות האתר הבא ולהופעה בתל אביב באתר הבא.

צפו באמה שפלן מבצעת בהופעה חיה את הקטע המפורסם שלה "Spente Le Stelle":


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: אמה שפלן בישראל - דצמבר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: אמה שפלן בישראל - דצמבר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top