להקת אלפאוויל (שוב) בישראל - ספטמבר 2016

יום רביעי, 6 ביולי 2016

להקת אלפאוויל בישראל - פברואר 2016
לאחר שהופיעה כאן לפני כשלושה חודשים בלבד, להקת הפופ האגדית אלפאוויל (Alphaville) חוזרת לישראל ל-2 הופעות בחודש ספטמבר 2016 בהיכל התרבות בתל אביב. איפה אפשר לקנות כרטיסים?

אוהבת את ישראל: לאחר שתי הופעות מוצלחות בישראל לפני כשלושה חודשים, להקת אלפאוויל (Alphaville), אחת מלהקות הפופ המצליחות ביותר בעולם בשנות השמונים, חוזרת לישראל לשתי הופעות נוספות שיתקיימו בחודש ספטמבר 2016 בהיכל התרבות בתל אביב.
  
לרכישת כרטיסים להופעה של אלפאוויל בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

אלפאוויל אחראית לכמה מהלהיטים הגדולים ביותר של שנות השמונים והתשעים כמו Forever Young,  Dance With Me וכמובן Big in Japan. הלהקה הוקמה ע"י מריאן גולד, ברנד לויד ופרנק מרטנס והחלה את דרכה בשנת 1982 בשם "Forever Young" שנשא גם את שמו של סינגל הבכורה המצליח שלה. לאחר מכן שינתה את שמה לאלפאוויל. למרות ההצלחה המיידית של הלהקה, עזב מרטנס את הלהקה ובמקומו הגיע ריקי אקולט.

במהלך השנים לפעילותה, זכתה הלהקה להצלחה עצומה ומכרה מיליוני אלבומים ברחבי העולם. ללהקה 6 אלבומים סה"כ כאשר האחרון שבהם "Catching Rays on Giant" יצא ב-2010 לאחר הפסקה של 13 שנה מהאלבום הקודם. האלבום קיבל ביקורות מצויינות וזכה אף להצלחה מסחרית גדולה באירופה ובעיקר בגרמניה.

כרטיסים לאלפאוול בישראל - ספטמבר 2016

ההופעות של אלפאוויל בישראל יתקיימו ב-5 וב-6 בספטמבר 2016 בהיכל התרבות בתל אביב. ניתן לרכוש כרטיסים להופעה באמצעות האתר הבא.

אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך כמובן ללוות את הנושא ויעדכן בכל התפתחות חדשה כאן בכתבה זו ובדף הפייסבוק של האתר. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ללחוץ על "אהבתי" וכך תקבלו את כל העדכונים האחרונים על ההופעה של ההרכב בישראל.

בינתיים, צפו באחד הלהיטים של אלפאוויל "Sounds Like a Melody" בהופעה חיה:




רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: להקת אלפאוויל (שוב) בישראל - ספטמבר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: להקת אלפאוויל (שוב) בישראל - ספטמבר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top