"את לי לילה" - זוהר ארגוב בגרסת גוספל

יום שישי, 25 בספטמבר 2015

הצמד איריס ועופר פורטוגלי ומקהלת הגוספל משתפים פעולה עם הזמר סגיב כהן ומעלים מופע גוספל חדש - "את לי לילה", החל מחודש אוקטובר 2015, שיוקדש לשיריו של זוהר ארגוב בעיבוד למוסיקת הגוספל. כל הפרטים, בכתבה הבאה.


"את לי לילה" - זוהר ארגוב בגרסת גוספל
    
בציון 60 שנה להולדתו של הזמר זוהר ארגוב, צמד האמנים איריס ועופר פורטוגלי ומקהלת הגוספל שלהם, יבצעו את שירי זוהר ארגוב בעיבודים חדשניים ברוח מוסיקת הבלוז והגוספל יחד עם הזמר סגיב כהן. במופע שירוץ ברחבי הארץ החל מחודש אוקטובר הקרוב.

במופע החדש פוגשים שיריו של זוהר ארגוב  את הבלוז ואת הגוספל בשיתוף פעולה מיוחד ויוצא דופן בין איריס ועופר פורטוגלי ומקהלת הגוספל שלהם, לבין סגיב כהן. על הבמה 14 משתתפים שיבצעו את שיריו של זהר ארגוב. סיפורים אישיים מחייו של זהר ארגוב שזורים בין השירים ומתבלים את המופע בתוכן חדש ומעניין, המביא לקהל את זוהר האדם, החבר, האבא, האומן, על מכלול רבדיו ואישיותו המורכבת.  

בין השירים שיבוצעו במופע: הפרח בגני, כבר עברו השנים, בדד, את לי לילה, צל עץ תמר, כוכבי לילה יזהירו, סוד המזלות, עת דודים כלה, אלינור ועוד. לראשונה, חוברת מוסיקת הגוספל העשירה והסוחפת, לשירי 'הבלוז הים תיכוני' של זוהר ארגוב, בעיבודיו של עופר פורטוגלי.

רשימת המשתתפים:

איריס פורטוגלי - שירה ותופים; סגיב כהן - שירה וגיטרה; עופר פורטוגלי - קלידים, יקיר ששון – כלי נשיפה, יניב טייכמן - עוד וגיטרה, עודד גולדשמידט – בס, גדי סרי – תופים וכלי הקשה.

מקהלת הגוספל: 

ליאורה חנוקוגלו גונזלס וקרן איילנברג – סופרן; מיכל גיא ויעל מינץ – אלט, עמית דייטשמן וגיל מוזס – טנור, יוסי הלל - בס.

כרטיסים למופע "את לי לילה"


תיאטרון גבעתיים, יום ג' 20/10, בשעה 21:00. מחיר כרטיס 70-95 ש"ח. טלפון להזמנת כרטיסים: 03-7325340 שלוחה 2

ברל'ה, להבות חביבה, יום ה' 22/10, פתיחת דלתות בשעה 20:00. תחילת מופע ב- 22:00. מחיר כרטיס 80-90 ש"ח. טלפון להזמנת כרטיסים: 04-6369993/4

מרכז ענב, תל אביב, מוצ"ש 28/11, בשעה 21:00. מחיר כרטיס 70-95 ש"ח. טלפון להזמנת כרטיסים: 03-5217763

תמונה: אלי כץ

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: "את לי לילה" - זוהר ארגוב בגרסת גוספל Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: "את לי לילה" - זוהר ארגוב בגרסת גוספל Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top