להקת גוג'ירה (Gojira) בישראל - אוקטובר 2015

יום רביעי, 30 בספטמבר 2015

להקת גוג'ירה (Gojira) בישראל - אוקטובר 2015
להקת המטאל המפורסמת גוגי'רה (Gojira) חוזרת לישראל להופעה חד פעמית במועדון רדינג 3 בנמל תל אביב בחודש אוקטובר 2015. מחיר כרטיס: 254 ש"ח. איך קונים?


לאחר הופעה מוצלחת ביותר בישראל לפני כשנתיים, חוזרת להקת המטאל הצרפתית גוג'ירה (Gojira) להופעה נוספת בישראל שתתקיים במועדון רדינג 3 בתל אביב בחודש אוקטובר הקרוב.

לרכישת כרטיסים להופעה של גוג'ירה בישראל באמצעות קנייה מאובטחת ומהירה לחצו כאן

להקת גוג'ירה היא להקת דת' מטאל הנחשבת לאחת המובילות בעולם בתחום ובמיוחד בסצנת המטאל האירופאית שמתרחבת מאוד לאחרונה. הלהקה שנוסדה בסוף שנות ה-90 ונקראה בראשיתה גודזילה, נאלצה להחליף את שמה עקב בעיות של זכויות יוצרים עם השם (מקור השם גוג'ירה הוא תרגום של גודזילה בשיטת התעתיק רומאג'י).

גוג'ירה מובילה את הגל החדש של מוסיקת הדת' מטאל האירופאית ומזוהה בעיקר עם נגינה טכנית מוקפדת וטקסטים עמוקים. הלהקה ידועה גם בדאגה לאיכות הסביבה העולמי ורבים מהטקסטים של הלהקה עוסקים בנושא זה. האלבום האחרון שהוציאה "L'Enfant Sauvage" זכה לביקורות מצוינות במגזינים האירופאיים החשובים ולהצלחה מסחרית גדולה.

הופעתה הקודמת בישראל לפני כשנתיים שהתקיימה גם היא במועדון רדינג 3 בתל אביב זכתה להצלחה מסחררת והכרטיסים להופעה נחטפו ואזלו במהירות. עתה כאמור היא חוזרת שוב לישראל להופעה נוספת וחד פעמית לשמחת מעריציה הרבים כאן בארץ.

כרטיסים להופעה של גוג'ירה בישראל - אוקטובר 2015


ההופעה של גוג'ירה בישראל תתקיים ב-13 באוקטובר 2015 ברדינג 3 בנמל תל אביב בשעה 22:00 בערב. מחיר הכרטיסים להופעה הוא 254 ש"ח לאדם. מכירת הכרטיסים מתקיימת באמצעות אתר איוונטים בעמוד הבא.


צפו בהופעה מלאה של גוג'ירה בספרד משנה שעברה:


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: להקת גוג'ירה (Gojira) בישראל - אוקטובר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: להקת גוג'ירה (Gojira) בישראל - אוקטובר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top