קן הנסלי בישראל - ספטמבר 2015

יום שני, 24 באוגוסט 2015

קן הנסלי בישראל - ספטמבר 2015
המוסיקאי קן הנסלי (Ken Hensley) - הקלידן המקורי של "אוריה היפ" יגיע לישראל בחודש ספטמבר 2015 ויקיים הופעה בודדת בתל אביב. מחיר כרטיס: 264 ש"ח. כל הפרטים, בכתבה הבאה.


המוסיקאי והזמר קן הנסלי (Ken Hensley) הידוע לרוב בזכות השתתפותו בהרכב הרוק המיתולוגי הבריטי "אוריה היפ" (Uriah Heep), יגיע לראשונה לישראל להופעה חד פעמית בתל אביב שתתקיים בחודש ספטמבר הקרוב.

לרכישת כרטיסים להופעה של קן הנסלי בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

הנסלי נחשב לאחד מקלידני ההאמונד הגדולים ביותר בתולדות הרוק ומוכר לרוב מלהקת הרוק אוריה היפ בה היה חבר בשנות ה-70 ובה כתב ושר כמה מהמלהיטים הגדולים של הלהקה כמו July Morning, Look at Yourself ו Lady In Black, Easy Livin ועוד להיטים רבים.

הנסלי בן ה-70 עזב את הלהקה ב-1980 והמשיך בקריירת סולו מצליחה והספיק להוציא 10 אלבומי אולפן מוצלחים כאשר הוא ממשיך את הקריירה באירופה ובארה"ב. הנסלי יגיע לישראל בפעם הראשונה בהיסטוריה יחד עם להקתו ויקיים הופעה בה הוא צפוי לבצע את הלהיטים הגדולים של אוריה היפ ושל להיטים מקריירת הסולו רבת השנים שלו.

כרטיסים לקן הנסלי בישראל - ספטמבר 2015


ההופעה של קן הנסלי תתקיים ב-2 בסםטמבר 2015 בשעה 22:00 בערב במועדון הוואנה מיוזיק קלאב בתל אביב. מחיר כרטיס להופעה עומד על 264 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר "בראבו" בעמוד הבא.



  
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: קן הנסלי בישראל - ספטמבר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: קן הנסלי בישראל - ספטמבר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top