רשמי: קניה ווסט בישראל - ספטמבר 2015

יום ראשון, 9 באוגוסט 2015

קניה ווסט בישראל - אוקטובר 2015
עכשיו זה רשמי וסופי:  הזמר המצליח קניה ווסט (Kanye West) יגיע לישראל בחודש ספטמבר 2015 באצטדיון רמת גן. מחיר הכרטיסים: החל מ-199 ש"ח. כל הפרטים המלאים, בכתבה הבאה.


עכשיו זה כבר רשמי: זמר ההיפ הופ האמריקאי והמצליח קניה ווסט (Kanye West) יגיע לישראל ויופיע באצטדיון רמת גן בחודש ספטמבר הקרוב.

קניה ווסט בן ה-38 נחשב לאחר מאמני הראפ וההיפ הופ המצליחים ביותר כיום עם קריירה עשירה ומרשימה של להיטים ואלבומים שהוציא הן כזמר והן כמפיק לאמנים מצליחים אחרים כגון אלישיה קיז, ג'נט ג'קסון ועוד. במהלך הקריירה שלו, זכה ווסט בתואר המכובד של אמן הראפ עם פרסי הגראמי הרבים ביותר (18 סה"כ) וגם לאמן השישי שזכה למספר ההורדות הדיגיטליות הגבוהות ביותר בכל הזמנים.

ב-2004 הוציא ווסט את אלבומו הראשון ועד היום כבר הספיק להוציא 6 אלבומי אולפן והוא עתיד להשיק אלבום חדש עוד השנה שייקרא ככל הנראה "So Help me God" (שם זמני). בסינגל הראשון שיצא לא מזמן "Only One", מתארח גם הזמר פול מקרטני.

כזכור, ווסט היה כאן לפני כמה חודשים בלבד בארץ בביקור יחד עם אשתו קים קרדישיאן ואף ניסה לארגן מופע בזק ספונטני במגדל דוד ירושלים לאורחים בלבד אך הדבר בסופו של דבר, לא התאפשר. עתה כאמור הוא צפוי להגיע לישראל להופעה רשמית וגדולה שתהיה פתוחה לכל מעריציו כאן בארץ.

כרטיסים להופעה של קניה ווסט בישראל - ספטמבר 2015

ההופעה  של קניה ווסט בישראל תתקיים ב-30 בספטמבר באצטדיון רמת גן. מחירי הכרטיסים ינועו בין 199 ש"ח ל-650 ש"ח.  מכירת הכרטיסים תיפתח מחר (יום רביעי) החל מהשעה 19:00 בערב באתר של משרד הכרטיסים "קופת ת"א" בעמוד הבא.

אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך כמובן לדווח ולעדכן בכל התפתחות חדשה בנושא כאן בדף כתבה זו ובדף הפייסבוק שלנו (למי שלוחץ על "אהבתי").

צפו בקליפ של קניה ווסט לשיר "Only One":



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

Item Reviewed: רשמי: קניה ווסט בישראל - ספטמבר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

אנונימי אמר/ה... 5 באוגוסט 2015 בשעה 14:24

זה הולך להיות להיט....

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: רשמי: קניה ווסט בישראל - ספטמבר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top