כרטיסים ללהקת המחול בודיטרפיק בישראל - אוקטובר 2015

יום חמישי, 13 באוגוסט 2015

כרטיסים להקת המחול בודיטרפיק בישראל - אוקטובר 2015
להקת המחול הבינלאומית בודיטראפיק (Bodytraffic) מלוס אנג'לס מגיעה לישראל לסדרת הופעות במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב בחודש אוקטובר 2015. איך קונים כרטיס?


להקת המחול המודרני BodyTraffic (בודיטראפיק) תגיע לישראל היישר מלוס אנג'לס למספר מצומצם של הופעות שיתקיימו במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב במהלך חודש אוקטובר 2015 הקרוב.

לרכישת כרטיסים להופעות של להקת בודיטראפיק באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

להקת בודיטראפיק היא אחת מלהקות המחול המודרניות המדוברות ביותר בשנים האחרונות. הלהקה הוקמה ב-2007 ע"י Lillian Barbeito ו-Tina Finkelman Berkett ומאז הספיקה להופיע מעל הבימות הגדולות והחשובות ביותר ברחבי העולם.

הלהקה תגיע לישראל עם מופע חדש הכולל ארבע יצירות של מספר כוריאוגרפים. בין היצירות: כוריאוגרפיה לשירי אהבה ביידיש, לדינו ויהדות תימן, כוריאוגרפיה למוסיקת הג'אז של בילי הולידיי, אלה פיצג'ארלד ועוד.

כרטיסים ללהקת המחול בודיטראפיק בישראל - אוקטובר 2015


המופעים של להקת בודיטראפיק בישראל יתקיימו במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב בתאריכים 15 עד ה-17 באוקטובר. מחירי הכרטיסים נעים בין 244 ל-344 ש"ח. ניתן לקנות כרטיסים באמצעות האתר הבא.

הנה דוגמית מתוך המופע של בודיטראפיק:


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים ללהקת המחול בודיטרפיק בישראל - אוקטובר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים ללהקת המחול בודיטרפיק בישראל - אוקטובר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top