דווה פרימל ומיטן בישראל - אוקטובר 2015

יום ראשון, 12 ביולי 2015

דווה פרימל ומיטן בישראל - אוקטובר 2015
הזוג המוזיקלי דווה פרימל ומיטן (Deval Premal & Miten) חוזר לישראל ויקיים הופעה באוקטובר 2015 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב בה יתארח גם החלילן מאנוס (Manose). מחיר כרטיס: החל מ-155 ש"ח במכירה מוקדמת. כל הפרטים, בכתבה הבאה.


לאחר הצלחה גדולה מאוד בישראל אשתקד, חוזרים זוג המוזיקאים דווה פרימל ומיטן להופעה נוספת בישראל בחודש אוקטובר 2015 הפעם במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב והפעם גם עם החלילן הנאפלי מאנוס (Manose).

פרימל ומיטן שמשתייכים לזרם הניו אייג' במוסיקה הכירו ב-1990 כאשר נפגשו באשארם בהודו והפכו גם לזוג בחיים. החל מסוף שנות ה-90, השניים מפיצים בעזרת המוסיקה שלהם את האלמנטים של תורת המזרח מהודו ומטיבט וסוחפים אחריהם מעריצים רבים מכל רחבי העולם כולל ישראל.

במוזיקה שלהם, משלבים הזוג צלילים של מוסיקה הודית וטיבטית עתיקה וכך הפכו להיות השם החם ביותר בפסטיבלים נחשבים של עולם היוגה והמנטרה ברחבי העולם. לשניים אלבומים רבים שנמכרו בלמעלה ממיליון עותקים ומיליוני השמעות ברשת. אלבומם האחרון "Songs for the Sangha" יצא לפני כמה חודשים ובשבועות מספר הפך לאחד הנמכרים ביותר באייטיונס ובחנויות רשת נוספות.

פרימל ומיטן הופיעו בשנה שעברה בישראל באמפי שוני והכרטיסים להופעה אזלו במהירות. עתה כאמור, יגיעו השניים שוב לישראל הפעם לאולם גדול יותר שיוכל להכיל את המעריצים הרבים שצברו כאן בארץ.

כרטיסים להופעה של דווה פרימל ומיטן בישראל - אוקטובר 2015


ההופעה של דווה פרימל ומיטן בישראל תתקיים ב-25 באוקטובר 2015 בשעה 20:00. מחירי הכרטיסים להופעה נעים בין 155 ל-275 ש"ח. במכירה מוקדמת כאשר לאחר מכן המחירים במכירה הרגילה יתחילו ב-185 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: דווה פרימל ומיטן בישראל - אוקטובר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: דווה פרימל ומיטן בישראל - אוקטובר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top