"חוגגים 100 לסינטרה" - ביקורת מופע

יום שני, 13 ביולי 2015


 
"חוגגים מאה לסינטרה" הוא מופע מוזיקלי מלהיב, מרגש, ססגוני וקסום , מחווה לאחד מזמרי הפופ הגדולים בכל הזמנים , פרנק סינטרה. הבמאי צביקי לוין לש ביחד עם להקת הזמרים-שחקנים מוכשרים של בית צבי עוגת קצפת נוטפת זיקוקין והפיק מעדן שמשאיר טעם של נחת ורצון לעוד פרוסה. למען האמת, פרנק סינטרה אמור היה להיות כעת בן מאה ושבעה חודשים , אבל תמיד נחמד להיזכר בו ובשיריו ואפילו בשירים שכלל לא שר, אבל היו במוקד תקופתו.

סינטרה היה זמר ושחקן קולנוע אמריקני ואפילו אליל הנוער הראשון בשנות ה-40 של המאה ה-20. הוא היה זמר ענק וכוכב סרטים מוזיקליים ודרמטיים , זכה באוסקר ועם זאת נחשד בקשרים עם המאפייה. הוא היה אוהד ישראל ואפילו תרם למענה כספים. היה בביקור בישראל פעמיים. צביקי לוין, שחקן וזמר נפלא בעצמו, ביים ערב שכולו עונג, המורכב משירים ולהיטים ששר סינטרה וחלק מהם משירי התקופה או ממחזות זמר.

כבר בנקודה זו ראוי לציין את התלבושות המרהיבות והססגוניות של רוני וילוז'ני שעצבה גם את התפאורה הצנועה. חלק נכבד מהמופע מוקדש לכוריאוגרפיה שעיצב שחר פרץ. ריקודים מלהיבים ועם זאת מאופקים, יפים ותוססים. לדעתי, כדאי היה לעצב את התנועה בלהיט הנושא של המחזמר ANYTHING GOES – "זה יסתדר" שמאופיין במקור בקטע ריקוד סטפס מדהים של כמה דקות והפעם התאפיין בתנועה נאה ויפה, ללא הריקוד הסוחף של המקור והביצוע העכשווי של זוכת הטוני סוטון פוסטר והלהקה. הקטע במופע בוצע בידי נעמה פרידמן, זמרת נפלאה ומשובחת , ביחד עם להקת השחקנים.

יש לציין במיוחד גם את קטע הסיום MY WAY משיריו הנודעים של סינטרה שתורגם מצרפתית לאנגלית והולחן בידי פול אנקה שהעניק אותו לזמר. הביצוע היה מרגש ועצמתי. כמו כן, נפלאה הייתה שירתה של מיטל נוטיק בשיר "חם לי" (פיבר) עם כוריאוגרפיה מיוחדת של קרן נוטיק. מיטל היא זמרת כישרונית ומעולה.

נדיר אלדר הפליא בשיר תני לי הלילה מזל מתוך ברנשים וחתיכות ביחד עם חבורת הבנים. נדב הנדלר הגיש ביצוע מצוין לשיר אור ירח. ניל משען, גיל כהן ועמית גיל וכן גל זמיר היו מעולים והם הגישו ביצועים מרגשים מאוד ועם יכולות ווקליות מצוינות. בל וענונו היא "חיית במה" נהדרת והגישה את השירים באורח טוב מאוד. מור כהן, מאי אזולאי, נועה לפידות ויעל חיימובסקי ביצעו שירים באורח תוסס, נפלא במיוחד.

אלעד דדון עיצב את הסאונד המעולה והצלול. רועי כהן הוא המנהל המוזיקלי ועל הפסנתר, וביחד עם נגניו דור סמוכה וניר ברנר, היו נפלאים. דוקי עצמון אחראית להדרכה הקולית הראויה והמוצלחת. ברקע ריצדו תמונות וידיאו תקופתיות שערך יוני בן ארצי. דולב ציגל עיצב תאורה מוקפדת ונאותה.

הכותב הוא חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

צילום –  אייל לנדסמן

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: "חוגגים 100 לסינטרה" - ביקורת מופע Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: "חוגגים 100 לסינטרה" - ביקורת מופע Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top