כרטיסים לאקסוול ואינגרוסו בישראל - אוגוסט 2015

יום שלישי, 30 ביוני 2015

אקסוול ואינגרוסו בישראל - אוגוסט 2015
התקליטנים המפורסמים אקסוול (Axwell) ואינגרוסו (Ingrosso) יגיעו לישראל בחודש אוגוסט 2015 ויקיימו הופעה במסיבת ענק שתתקיים באוניברסיטת ת"א. מחיר כרטיס: 225 ש"ח. איך אפשר להשיג הנחה?


צמד התקליטנים המפורסם אקסוול ואינגרוסו (Axwell and Ingrosso) יופיעו בישראל בחודש אוגוסט הקרוב במסיבה גדולה במסגרת פסטיבל Unidance שתתקיים באוניברסיטת ת"א.

לרכישת כרטיסים להופעה של מקסוול ואינגורוסו באוניברסיטת ת"א באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

אקסוול ואינגרוסו הם המילה החמה בעולם המוסיקה האלקטרונית ונחשבים למובילים בתחומם. השניים למעשה היו חלק מתוך הטריו השוודי Swedish House Mafia (יחד עם הדי ג'יי סטיב אנג'לו) שפורק ב-2013 ולאחר תקופת זמן קצרה חזרו רק השניים לעבוד יחד.

השניים מככבים בכל הבמות של הפסטיבלים הכי חשובים וגדולים בעולם כמו פסטיבל טומורולנד המפורסם או פסטיבל ushuay באיביזה ועוד פסטיבלים רבים נוספים. הצמד השוודי הספיק להוציא להיטי ענק שכבשו את המצעדים ואת ההשמעות ברשת כמו Can’t hold us down, On my way או Sun is shining.

כרטיסים לאקסוול ואינגרוסו בישראל - אוגוסט 2015


ההופעה של אקסוול ואינגרוסו בישראל תתקיים ב-13 באוגוסט 2015 (פתיחת דלתות בשעה 19:00) באוניברסיטת ת"א. מחיר כרטיס להופעה עומד על 225 ש"ח במכירה מוקדמת. סטודנטים יוכלו לקנות כרטיס בהנחה ב-195 ש"ח בלבד. מכירת הכרטיסים להופעה מתקיימת באמצעות האתר הבא.

צפו בקליפ של אחד הלהיטים הגדולים של אקסוול ואינגרוסו "Sun is shining":


   
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים לאקסוול ואינגרוסו בישראל - אוגוסט 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים לאקסוול ואינגרוסו בישראל - אוגוסט 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top