כרטיסים ל-"מסביב לעולם ב-80 יום בקרקס" - אוגוסט 2015

יום שלישי, 16 ביוני 2015

כרטיסים למסביב לעולם ב-80 יום בקרקס - אוגוסט 2015
קרקס פלורנטין שבכפר הירוק יעלה הקיץ הקרוב את המחזמר/קרקס – "מסביב לעולם ב-80 יום בקרקס" בכיכובו של השחקן נתן נתנזון. מחיר כרטיס: 84 ש"ח. איפה מזמינים?


קרקס פלורנטין שהוקם לראשונה לפני כ-12 שנה בשכונת פלורנטין בת"א וכיום שוכן בכפר הירוק מעלה הפקה חדשה לקיץ 2015 שתיקרא "מסביב לעולם ב-80 יום" בקרקס" ותציג פעילויות קרקס היתוליות ברוח המופע שנכתב בהשראת הסיפור המיתולוגי של הסופר הצרפתי ז'ול ורן.

לרכישת כרטיסים למופע "מסביב לעולם ב-80 יום בקרקס" באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

המופע הוא קומדיה מוזיקלית לכל המשפחה שתפגיש את הילדים עם אנשים מתרבויות שונות ומנהגים חדשים דרך סיפורי מתח והרפתקאות הבאים לידי ביטוי בעולם הקרקס. המופע יציג את כוכב הילדים נתן נתנזון ושחקנים נוספים ובשילוב אומני קרקס פלורנטין בתרגילי להטוטנות, אקרובטיקה, מופעי אש ומיצגים מסביב לעולם. 

במסגרת ההפנינג יתקיים גם מתחם פעילות חווייתי לילדים בניחוח עולמי הכולל דוכנים היתוליים, פינות יצירה, סדנאות, אוכל קרקס, ליצנים, ועוד. 

כרטיסים למופע מסביב לעולם ב-80 יום בקרקס - אוגוסט 2015


המופע יתקיים בכל ערב בימים א'-ה' במהלך חודש אוגוסט באוהל היכל הקרס האותנטי בכפר הירוק ברמת השרון. מחיר הכרטיסים למופע הוא 84 ש"ח לאדם. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים ל-"מסביב לעולם ב-80 יום בקרקס" - אוגוסט 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

אנונימי אמר/ה... 23 ביוני 2015 בשעה 18:30

האם יש כאן כרטיסים

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים ל-"מסביב לעולם ב-80 יום בקרקס" - אוגוסט 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top