טורו אי מואה בישראל - יולי 2015

יום שני, 11 במאי 2015

טורו אי מואה בישראל - יולי 2015
המוזיקאי האמריקאי טורו אי מואה (Toro Y Moy) יגיע לישראל בחודש יולי 2015 ויקיים הופעה אחת במועדון הבארבי. מחיר כרטיס: 132 ש"ח. איפה מזמינים?


עוד אמן אינדי אלטרנטיבי מגיע לישראל בקיץ הקרוב. הפעם זהו המוזיקאי האמריקאי טורו אי מואה (Toro Y Moy) שנחשב לכוכב עולה בסצינת המוסיקה האלטרנטיבית ויופיע במועדון בארבי בחודש יולי 2015.

טורו אי מואה (שם במה) ששמו המלא הוא Chazwick Bradley Bundick זכה להכרה ב-2010 כשהוציא את אלבום הבכורה שלו "Causers of This" ונחשב ליוצר ייחודי ביותר שמשלב ומערבב סגנונות מוסיקליים רבים ומגוונים כגון צ'יל אאוט, סרף רוק, דרים פופ ועוד.

אי מואה יגיע לישראל יחד עם להקתו במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי שיכלול גם את פסטיבל Latitude באנגליה ופסטיבלים נוספים בפורטוגל, אירלנד, גרמניה ועוד. המופע בישראל יחתום את סיבוב ההופעות האירופאי ומשם הוא ימשיך לסדרת הופעות נוספת בארה"ב.

כרטיסים להופעה של טורו אי מואה בישראל בבארבי - יולי 2015


ההופעה של Toro Y Moy בישראל תתקיים ב-20 ביולי במועדון הבארבי בשעה 20:30. מחיר הכרטיסים להופעה עומד על 132 ש"ח. מכירת הכרטיסים תתבצע באמצעות אתר בארבי בעמוד הבא.

צפו בקליפ המעניין במיוחד של טורו אי מואה "Rose Quartz"



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: טורו אי מואה בישראל - יולי 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: טורו אי מואה בישראל - יולי 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top