קוקורוזי (CocoRosie) בישראל - יולי 2015

יום ראשון, 3 במאי 2015

קוקורוסי (CocoRosie) בישראל - יולי 2015
האחיות קוקורוזי (CocoRosie) יגיעו לישראל בפעם הראשונה בחודש יולי 2015 ויקיימו הופעות בתיאטרון גשר. מחיר כרטיסים: החל מ-164 ש"ח.


קיץ 2015 לא מפסיק להפתיע ועכשיו אנו מתשרים על הגעתן של צמד האחיות קוקורוזי (CocoRosie) להופעת בכורה בישראל בחודש יולי 2015 בתיאטרון גשר. על הגעתן לישראל אחראית חברת נרנג'ה שאחראית גם להופעות של אלט ג'יי בקיץ והופעות נוספות.

לרכישת כרטיסים מהירה להופעה של קוקורוזי בישראל באמצעות קנייה מאובטחת לחצו כאן

הצמד קוקו רוסי הן שם חם ביותר בתעשיית מוסיקת האינדי בשנים האחרונות. השתיים (ביאנקה ליילאני וסיירה רוז קאסדי) פרצו לתודעה ב-2004 והן מוכרות לרוב בעיקר בזכות ההופעות תיאטרליות שהן מציגות הכוללות מאפיינים קברטיים ובוהמיים. סגנונן המוסיקלי של השתיים הוא רבגוני ביותר וכולל נגינה בכלים לא סטנדרטיים כמו צעצועי ילדים וכלים אלקטרוניים שונים.

קוקורוסי הוציאו עד כה 4 אלבומים והספיקו בנוסף להפיק גם מחזמר פופרה (שילוב של רוק ואופרה) ותוכנית ריקוד. השתיים הספיקו להופיע במקומות רבים ובפסטיבלים חשובים ביותר ברחבי העולם.

כרטיסים להופעה של קוקורוזי בישראל - יולי 2015


ההופעות של קוקורוזי בישראל יתקיימו בתיאטרון גשר באולם נוגה ב-13 וב-14 ביולי 2015 בשעה 20:30. מחיר הכרטסיים נע בין 164 ל-204 ש"ח. מכירת הכרטיסים החלה היום ומתבצעת באמצעות אתר איוונטים בעמוד הבא.

וכך קוקורוזי נראות בהופעה חיה:


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: קוקורוזי (CocoRosie) בישראל - יולי 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: קוקורוזי (CocoRosie) בישראל - יולי 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top