אוף ברודווי - בית צבי

יום חמישי, 2 באפריל 2015
 
"אוף-ברודווי" הוא מופע מוזיקלי קסום מתוך מחזות הזמר הנודעים ובביצוע להקת שחקנים-זמרים גדולה של בית צבי ברמת גן, המפליאה בביצועים מרגשים ומוצלחים. לערב הססגוני אחראים הבמאי צביקי לוין, המדריכה הקולית אלווירה כוחנוף והכוריאוגרף גיל קרלוס הרוש שליהטטו עם הלהקה והתוצאה היא מבריקה ומענגת.

צביקי לוין הוא שחקן וזמר ומורה למשחק , הזכור בין השאר בזכות תפקידו הנפלא כמנחה במחזמר קברט בבית צבי. צביקי ערך את המופע כאילו המדובר בלהקת שחקנים המופיעה על הבמה ואנו שותפים למתחולל על הבמה ומאחוריה. לוין הצליח להעלות מופע שאין בו רגע דל והוא שזר בו ממיטב מחזות הזמר, להיטים ושירים מרגשים, קטעים קסומים ובלתי נשכחים.

זמרת האופרה, המורה לפיתוח קול  והמדריכה הקולית הנודעת אלוירה כוחנוף הצליחה להפיק מהשחקנים קולות מרשימים וענוגים. יצויין, כי המופע כולו, באולם קטן ואינטימי, הוא ללא שימוש במיקרופונים למשתתפים והם מצליחים להפגין קולות מוצלחים וצלולים. גיל קרלוס הרוש עיצב את הכוריאוגרפיה המופלאה והסוחפת. סייעו לו הודיה אביטן ובל וענונו.

אבירם אביטן מצויין כמנחה, ללא מילים, המוביל את הערב, בדמות המנחה מהמחזמר קברט. הוא מפגין משחק ושירה מעולים בקטע "היי הו בלי אהבה" מתוך המחזמר מר-מתוק של נואל קווארד. נעמה פרידמן היא זמרת מצויינת ומקצועית והיא הפגינה ביצועים נהדרים , במיוחד בשירים מתוך ג'יפסי ושדרות סאנסט. בל וענונו הייתה מקסימה בשירים מתוך ברנשים וחתיכות, ממבו ועוד.

סיון רוזנברג הפגינה יכולות טובים מאוד ומרגשים במיוחד בקטע מתוך חנות קטנה ומטריפה. מאי אזולאי היא חיית במה והקסימה בקטעים מקאטס, שיקאגו ועוד. יעל חיימובסקי היא פרפורמרית מצוינת ובעלת יכולות משחק ושירה מעולים, במיוחד בקטעים מתוך שיקאגו והיירספריי. מור כהן מוצלחת מאוד בקטעים מתוך שיקאגו ושיער. נעמה לוינגר היא מופלאה בריקוד, שירה ומשחק. שני גרובר היא בעלת קסם בימתי ויכולות משחק , תנועה ושיר. הודיה אביטן נפלאה בביצועיה.

נדיר אלדר  מוצלח מאוד במיוחד בשיר מתוך סוויני טוד. יהב קדוש הוא מקצוען שמקסים בכל ביצוע שלו, משחק, תנועה ושיר. חני יחזקאל מלהיבה ומרהיבה במיוחד בקטע משיקאגו. גיל כהן, עמית גיל, קסניה מרקוזה ושיר קאופמן מצויינים בביצועים ממיטב הלהיטים.דין עובדיה, נדב הנדלר, נדיר אלדר, נעה לבנת ,שחר פולאק, טובים מאוד בקטעי המשחק והשירה. התפאורה של רוני וילוז'ני היא פרקטית ויפה. דין עובדיה עיצב תלבושות מקסימות. אורי מורג עיצב את התאורה המוצלחת. דניאל שוורצמן אחראי לניהול המוזיקלי המשובח וערן זהבי ליווה נפלא בפסנתר את המופע. יש לציין כי רוב השירים תורגם מחדש בידי צביקי לוין וחלק על ידי דניאל אפרת.

אוהבי מחזות הזמר וחובבי מופעים מוזיקליים, ישבעו רוב נחת מערב קסום.


הכותב הוא חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

צילום –חיים נוי

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: אוף ברודווי - בית צבי Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: אוף ברודווי - בית צבי Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top