קרל קוקס בישראל - יום העצמאות 2015

יום רביעי, 1 באפריל 2015

הדי-גיי קרל קוקס בישראל - יום העצמאות 2015
הדי ג'יי קרל קוקס (Carl Cox) אשר נחשב לאחד הטובים בעולם יגיע לישראל למסיבת יום העצמאות 2015 גדולה במיוחד במרכז הירידים בגני התערוכה ת"א. גם הבלקן ביט בוקס יהיו שם. מחיר כרטיס: החל מ-190 ש"ח.


מסיבה גדולה במיוחד בשם מיוזיק פארק (Music Park) תתקיים ביום העצמאות 2015 ותציג את אחד הדי ג'ייז הגדולים בעולם - קרל קוקס שיגיע במיוחד לאירוע ויציג הופעה לאלפי הצופים שצפויים להגיע לגני התערוכה ת"א שם תתקיים המסיבה. יחד עם קוקס, יופיעו במסיבה גם הלהקה הישראלית והבינלאומית בלקן ביט בוקס.

קרל קוקס נחשב לאחד מהדי ג'ייז המובילים בעולם והחשובים שבהם. קוקס הספיק כבר להופיע בכל הפסטיבלים הגדולים ביותר בעולם כמו אי די סי, טומורולנד ועוד וכן מופיע בקביעות כבר שנים ארוכות במועדון "ספייס" באיביזה. כמו כן, קוקס מחזיק בשתי חברות תקליטים גדולות - "אינטק רקורדס" ו-"תקליטי המאה ה-23".

המסיבה תתקיים במתחם מוסיקה מיוחד שיוקם במרכז הירידים ויכלול גם מתחם מזון ומתחם צ'יל אאוט וכן מתחם וי איי פי הנועד לסלבס שצפויים להגיע למקום. המסיבה תתחיל בצהריים, תמשיך עם מופע של בלקן ביט בוקס לאור השקיעה ולאחר מכן תתקיים המסיבה לאורך הלילה בכיכובו של קרל קוקס.

כרטיסים למסיבת יום העצמאות 2015 עם קרל קוקס במרכז הירידים 

המסיבה Music Park בכיכובם של קרל קוקס והבלקן ביט בוקס תתקיים ב-23 באפריל 2015 החל מהשעה 14:00 בצהריים ועד 00:00 בלילה. מחירי הכרטסים ינועו בין 190 ל-289 ש"ח בהתאם לסוג הכרטיסים במכירה מוקדמת - המחיר בקופות יתחיל ב-229 ש"ח). מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות משרד הכרטיסים "לאן" בעמוד הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: קרל קוקס בישראל - יום העצמאות 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: קרל קוקס בישראל - יום העצמאות 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top